کد خبر: ۴۰۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۵:۵۰

قاتل 18 ساله دو برادر،اعدام می شود

آفتاب‌‌نیوز : 12 مرداد ماه امسال ، صاحب دامداری در چاه داخل دامداری خود در منظريه کرج با جسد ناصر و نادر مواجه شد که با ضربات متعدد ميله اي فلزي و چاقو به طرزفجيعي به قتل رسیده بودند.

در حالي که تحقيقات پليسي درباره اين جنايت ادامه داشت ، مردي با مراجعه به دايره قتل پليس کرج اعلام کرد فرزندش به نام محمد حسن با لباس خونين به خانه بازگشته است و مدعی شده که دو نفر را به قتل رسانده است.

جوان متهم دربازجویی ها اعتراف کرد : روز حادثه برای سرقت کبوترها به گاوداري رفتم ، اما ناصر که روي پشت بام خوابيده بود ، متوجه شد و من هم که شديدا ترسيده بودم با ميله آهني به او حمله ور شدم و او را به قتل رساندم .در هنگام فرار، نادر نيز متوجه ماجرا شد و مجبور شدم او را نيز به قتل برسانم.

در جلسه محاکمه این پسر جوان ،اولياي دم براي متهم تقاضاي قصاص کردند. متهم به قتل در دراين جلسه گفت : من قاتل نيستم ،ناصر با خواهر دوستم در ارتباط بود و او هم براي آن که از ناصر انتقام بگيرد ، دو برادر را به قتل رساند و من فقط شاهد قتل آنها بودم و جنازه ها را به داخل چاه انداختم.

جوان متهم گفت : چون شاهد قتل این دو جوان بودم ، دچار عذاب وجدان شده ام و از شما مي خواهم حکم قصاص صادر کنيد و در غير اين صورت خودم را خواهم کشت.

این جوان در جلسه دادگاه به دو بار قصاص متهم شد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین