کد خبر: ۴۰۳۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی هفته آینده با حضور روحانی برگزار می‌شود

در جلسه‌ای که امروز با نمایندگان مجلس داشتم متوجه شدم که فضای عمومی در خانه ملت برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی خوب است.
آفتاب‌‌نیوز : معاون پارلمانی رئیس جمهور از برگزاری جلسه رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در هفته آینده با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش فارس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به آئین نامه داخلی مجلس مبنی بر اینکه از زمان اعلام وصول نامه رئیس جمهور حداکثر تا یک هفته بعد باید جلسه رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی برگزار شود، گفت: وزرای پیشنهادی تا قبل از رای اعتماد در جلساتی با حضور رئیس و هیات رئیسه مجلس ، کمسیون های تخصصی و فراکسیون های مجلس ، برنامه های‌شان را ارائه می‌کنند و به پرسش های نمایندگان پاسخ می دهند.

امیری تصریح کرد: در جلسه‌ای که امروز با نمایندگان مجلس داشتم متوجه شدم که فضای عمومی در خانه ملت برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی خوب است و پیش‌بینی می‌شود و امید است گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی سه وزارتخانه آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با کسب رای بالا اعتماد نمایندگان ملت را جلب کنند.

پیش از این روحانی در نامه‌ای به لاریجانی رئیس مجلش شورای اسلامی «فخرالدین احمدی دانش ‏آشتیانی»، «سیدرضا صالحی امیری» و «مسعود سلطانی‌فر» را به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش، ارشاد و ورزش معرفی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین