کد خبر: ۴۰۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۳:۰۹

پدر، پسر7 ساله‌ را بدلیل دوستي با افراد بزرگتراز خود کشت؟!

آفتاب‌‌نیوز : زني در تاريخ 19 دي ماه سال جاري با مراجعه به كلانتري شهرري اعلام کرد: فرزند 7 ساله‌ام با نام امید ، دیروز از منزل خارج شده و تاکنون به خانه برنگشته است .

پس از گذشت 13 روز از مراجعه اين زن ، فردي درتماس با اين كلانتري اعلام كرد؛ جسد پسربچه‌اي داخل كانال پشت «قلعه عظيم‌آباد» رها شده است.

با شناسایی جسد پسربچه توسط مادر خویش ،ماموران کار خویش را برای یافتن قاتل امید 7 ساله که به گفته پزشکی قانونی با وارد شدن ضربه سختی به سر به قتل رسیده است،آغاز کردند.

دو پسر 12 ساله که شاهد انداختن جسد امید به کانال آب بیودند،به ماموران پلیس گفتند: فردي به اطراف كانال آمده و چيزي شبيه به يك عروسك را از داخل يك ساك بيرون آورده و به داخل كانال پرتاب كرد و در اين حال شخص ديگري نيز همراه وي بود كه از پشت ديوار قلعه شاهد اين عمل بوده است. 

با اظهارات این دو پسر، پدراميد اداره آگاهي احضار و مورد بازجويي قرار گرفت .

این پدر فرزند کش گفت:فرزند 7 ساله‌ ام را به دلیل بدرفتاري و دوستی با افراد بزرگتر از خود به قتل رساندم .

متهم افزود: اميد را به بيابان‌هاي اطراف قلعه برده و پس از كتك زدن وي با شيء آهني، ضربه‌اي به سرش وارد كرده كه پس از دقايقي جان باخت. سپس جسد وي را داخل ساك قرار دادم و در چاله‌اي اطراف قلعه دفن كردم. چهار روزپس از به قتل رساندن فرزندم، به خاطر اين كه جسد زودتر كشف شود، به همراه برادر همسرم (دايي مقتول) آن را از محل قبلي كه دفن كرده بودم در آورده و داخل كانالي كنار قلعه عظيم‌آباد رها كردم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین