کد خبر: ۴۰۵۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

معاون اوباما: ترامپ "نامناسب‌ترین" نامزد ریاست جمهوری در تاریخ آمریکاست

ترامپ فردی است که کلیپ‌هایش در تلویزیون پخش می‌شود و فکر می‌کند چون معروف است می‌تواند به هر زنی دست درازی کند. کمپین او "کاملا بی‌ادبانه و گستاخانه" است.
آفتاب‌‌نیوز : معاون رئیس جمهور آمریکا با توصیف نامزد جمهوری خواهان به عنوان "نامناسب‌ترین" گزینه برای این سمت از این میلیاردر نیویورکی به دلیل ایجاد "کمپینی توهین‌آمیز" و بیان اظهاراتی علیه زنان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا که روزهای واپسین خود را در این سمت می‌گذراند، در تجمعی در حمایت از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در این باره گفت: این مرد مناسب ریاست جمهوری آمریکا نیست. من هرگز وقتی که شروع به صحبت می‌کند درباره انگیزه اظهاراتش یا کارهایش فکر نمی‌کنم چون که او فقط چیزی را می‌گوید یا کاری را انجام می‌دهد.

بایدن ادامه داد: او مردی است که هیچ اطلاعاتی درباره امنیت آمریکا ندارد.

وی در ادامه با انتقاد از نحوه بیان ترامپ پرداخت وافزود: می‌توانم بگویم اوحتی خالی از هرگونه دانش واطلاعاتی است؛ چرا که تاکنون با حرکات و سخنانش امنیت آمریکا را تضعیف کرده است. او فردی است که می‌گوید بد نیست ژاپن و عربستان سلاح اتمی داشته باشند و این را فکر خوبی می‌داند.

معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه عنوان کرد: او فردی است که می‌گوید ورود مسلمانان به آمریکا را ممنوع کنید. این دقیقا راه ادامه همکاری با سایر جهان است؟

بایدن در ادامه انتقاداتش را تشدید و اظهار کرد: ترامپ فردی است که کلیپ‌هایش در تلویزیون پخش می‌شود و فکر می‌کند چون معروف است می‌تواند به هر زنی دست درازی کند. کمپین او "کاملا بی‌ادبانه و گستاخانه" است.

وی سپس تشریح کرد: من تمام عمر کاری‌ام را صرف تغییر فرهنگ کرده‌ام و کتابی درباره "قوانین خشونت علیه زنان" نوشته‌ام و حالا این آدم نامزد ریاست جمهوری شده است؛ فردی که می‌گوید چون معروف و قدرتمند است می‌تواند به هر زنی که بخواهد دست درازی کند و بعد هم ادعا کند که آنها این اجازه را به او داده بوده‌اند. در حالی که این دقیقا مفهوم کتابی تعرض جنسی است.

وی در یک کمپین انتخاباتی دیگر به سخنان ضد ترامپ خود ادامه داد و اظهار کرد: ترامپ نامناسب‌ترین نامزد از هر دو حزب بزرگ در طول تاریخ آمریکا است. این فرد رئیس جمهور روسیه را تحسین می‌کند در حالی که او از جامعه اطلاعاتی‌اش برای هک کردن حریم سایبری آمریکا استفاده می‌کند. این فردی است که حتی نمی‌داند کریمه بخشی از اوکراین بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین