کد خبر: ۴۰۵۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

فحاشی و پرتاب اشیا به سمت رونالدو + عکس

مهاجم رئال مادرید در دیدار برابر آلاوس مورد توهین قرار گرفت و اشیایی به سمتش پرتاب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید و آلاوس شنبه هفته جاری در مندیسوروسا به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه چهار بر یک به نفع مادریدی ها به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در این بازی هت تریک کرد، اما او در جریان بازی با توهین و رفتارهای زشت هواداران رو به رو شد.

طبق تصاویر ضبط شده دوربین های خوگونس شبکه ۶ اسپانیا در دقیقه ۱۶ بازی پیش از این که مهاجم مادرید ضربه پنالتی را بزند و بازی را به تساوی برساند تعداد زیادی از هواداران پشت دروازه با رفتارهای زشت شان قصد عصبانی کردن رونالدو را داشتند.

او سپس با توهین هواداران رو به رو شد. همچنین در جریان نیمه نخست زمانی که مهاجم پرتغالی به کناره ها نزدیک می شد تماشاگران فندک های خود را به سمتش پرتاب می کردند.  یکی از آن ها به پای رونالدو برخورد کرد و موجب عصبانیتش شد. او به سمت تماشاگران برگشت و بر سر آنها فریاد زد.

فحاشی و پرتاب اشیا به سمت رونالدو + عکس

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اما حرکات تماشاگران آلاوس ادامه داشت. در یکی از ضربات کرنر تعداد زیادی از تماشاگران شروع به خواندن" توپ بادی، رونالدو توپ بادی..!" کردند. سپس رونالدو با نشان دادن عدد سه با انگشتش به آنها یادآوری کرد که تاکنون سه توپ طلا کسب کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین