کد خبر: ۴۰۶۲۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
برای مقابله با احتمال تقلب‌انتخاباتی از سوی حامیان کلینتون

ایجاد ارتش ترامپ برای کشتن طرفداران‌‌ کلینتون/ این آخرین‌شانس برای نجات‌امریکاست/آماده نبردی‌سهمگین می‌‌شویم+تصاویر

این افراد مجهز به اسلحه هستند. این افراد اکنون در حال آموزش‌دیدن میدانی در جکسون جورجیا هستند. تخمین‌ زده‌ شده که ۲۷۶ شبه‌نظامی فعال در حال حاضر وجود دارند. این میزان در سال ۲۰۰۸ میلادی ۴۲ نفر بود. این گروه گفته است که سخت خود را آماده می‌کند؛ مانند تفنگداران دریایی چرا‌که می‌خواهد به نبردی سهمگین برود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- در ایالت جورجیا امریکا گروهی از شبه‌نظامیان در قالب ارتش طرفداران دونالد ترامپ نامزد ریاست‌جمهوری جمهوریخواهان مشغول آماده‌شدن برای مقابله با آن‌چه خود تقلب انتخاباتی می‌خوانند، شده‌اند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، این گروه خود را وطن‌پرستانی می‌دانند که گفته‌اند در صورت بروز تقلب و سرقت آرا توسط هیلاری کلینتون، هواداران او را خواهند کشت و حاضر به نبرد با آنان هستند. این ارتش نام خود را نیروی امنیت سه درصدی گذشته است که الهام‌گرفته از جمعیت امریکایی‌هایی بوده که در جنگ استقلال علیه بریتانیایی‌ها جنگینده‌اند و تنها سه درصد از  جامعه را  تشکیل می‌دادند. آنان ایده‌های ترامپ مبنی بر ایجاد گشت مرزی و توقف پذیرش مسلمانان برای ورود به امریکا و ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک و امریکا را مورد ستایش قرار داده‌اند. 

آنان گفته‌اند که ممکن است قصد برگزاری راهپیمایی در واشنگتن پس از برگزاری انتخابات را داشته باشند. این افراد مجهز به اسلحه هستند. این افراد اکنون در حال آموزش‌دیدن میدانی در جکسون جورجیا هستند. تخمین‌ زده‌ شده که ۲۷۶ شبه‌نظامی فعال در حال حاضر وجود دارند. این میزان در سال ۲۰۰۸ میلادی ۴۲ نفر بود. این گروه گفته است که سخت خود را آماده می‌کند؛ مانند تفنگداران دریایی چرا‌که می‌خواهد به نبردی سهمگین برود. 

کریس هیل رهبر این گروه شبه‌نظامی می‌گوید که این آخرین شانس برای نجات امریکا از تباهی است و ترامپ آخرین گزینه است.

گفتنی است که میزان فعالیت گروه‌های شبه‌نظامی مسلح در آمریکا در اوایل دهه ۹۰ میلادی افزایش یافت که نقطه اوج آن‌ در بمبگذاری سال ۱۹۹۵‌ میلادی در اوکلاهاما در ساختمان اداری فدرال بود که در جریان آن ۱۶۸ نفر کشته شدند. 

در سال اخیر نیز پس از هراس دوستداران اسلحه در امریکا از طرح‌های اوباما و دموکرات‌ها برای محدود‌سازی مالکیت اسلحه و تضعیف قدرت دولت‌های محلی گروه‌های شبه‌نظامی افزایش یافته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
1
17
چقد برا ما ایرانی ها آشناس!!!!
تقلب!!!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
25
6
به امید خدا فتنه ای که در 88 بپا کردند بر سر خودشان خواهد آمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
تقلب واژه رمز ایران برای ورود به مسائل داخلی آمریکاست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین