کد خبر: ۴۰۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۲:۰۱

فراخوان مجمع روحانيون مبارز براي شركت در راهپيمايي 22 بهمن

آفتاب‌‌نیوز : متن فراخوان مجمع روحانيون مبارز به اين شرح است: 

عاشوراي حسيني و حماسه جاويدان حضرت ابا عبدالله الحسين
(ع) در احياء ‌دين و اصلاح امور امت، امسال مصادف با دهه مبارك فجر انقلاب شكوهمند اسلامي است. 

اگر امام حسين (ع) نماد درخشان خداپرستي، حق‌‏طلبي، عدالت و انسان‌‏دوستي است، انقلاب ما نيز انقلابي است كه با پيشوايي فرزند خلف آن پيشواي آزاده حضرت امام خميني (قدس سره) به نام خدا و براي رهايي بندگان او و استقرار نظام مردم‌‏سالاري ديني برپا شد و پيروز گرديد. 

امروز همانگونه كه دفاع از اسلام و آرمان‌‏هاي عاشورا يك رسالت مهم است، نگاهباني از نظام اسلامي كه در صورت بي‌‏بديل جمهوريت تجلي يافته است نيز بر عهده همه كساني است كه به اسلام، امام و عظمت ايران مي‌‏انديشند. 

ملت بزرگوار ما نيز امسال براي تجديد عهد با امام راحل و اظهار وفاداري به آرمان‌‏هاي متعالي اين انقلاب، شكوه حضور خود را در راهپيمايي 22 بهمن به نمايش خواهد گذاشت و به مخالفان اسلام، جمهوري اسلامي و ايران عزيز نه خواهند گفت. 

در اين هنگامه كه دست ناپاك دشمنان اسلام و انسان از آستين بدانديشان كينه‌‏توز براي اهانت به پيامبر بزرگوار اسلام درآمده و جهان اسلام را يكپارچه به حركت درآورده است، ملت سرفراز ايران كه در راه اسلام و به عشق اباعبدالله (ع) و براي برپايي جمهوري برآمده از انقلاب اسلامي هزينه سنگيني پرداخته است، باز هم شور و شعور خود را در جريان راهپيمايي 22 بهمن نشان خواهد داد و بر سينه توطئه‌‏گران فزون‌‏طلب خارجي و بدخواهان ملت ايران و تحريف‌‏كنندگان عاشوراي حسيني و آرمان‌‏هاي امام خميني دست رد خواهد زد. 

مجمع روحانيون مبارز ضمن بزرگداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، با گراميداشت ياد امام و همه شهيدان و دعوت از ملت براي بزرگداشت اين واقعه عظيم در جمع فشرده ملت در روز بيست و دوم بهمن حضور خواهد يافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین