کد خبر: ۴۰۶۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

نقدی به مقامات آمریکا: دو هزار گردان آماده فرمانند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن گمان نکند که ملت ما در برابر غارت اموال خود عکس العملی نشان نخواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس که روز جمعه 14 آبان ماه در منطقه عمومی رزمایش در پادگان شهید رستم پور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این جوانان پرشور و با انگیزه و نشاط، محبان حقیقی اهل بیت هستند، که آمده‌اند بگویند غربت اهل بیت و ولایت به پایان رسیده است. این شعار نیست بلکه عمل آنها است که در انقلاب اسلامی، در مقابل ترورها و در دفاع مقدس نشان داده‌اند و امروز این امر را در دفاع از حرم ثابت کرده‌اند.

وی افزود: امروز روز میدانداری حق، حقیقت و عدالت است و نخواهیم گذاشت که حقیقت بر زمین بماند بلکه با خون و جان آمده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: دورانی که خرمشهر در حسرت یک گردان می‌سوخت و یا در سوسنگرد محاصره شده و انتظار یک گردان را داشت به پایان رسیده است. در حال حاضر تنها در خوزستان 140 گردان آماده رزم با دشمن هستند.

نقدی ادامه داد: عزتی به ما رسیده است که آن را رها نخواهیم کرد. عزتی از امام راحل(ره) به ما رسیده است که می توانیم اکنون به آمریکایی که زمانی عراق را اشغال کرده بود و از صدام حمایت کند، بگوییم که عراق را پس گرفته ایم و لبنانی که در دست آمریکا بود، را از دست آنها گرفته ایم و در فلسطین مظلوم که به سازش کشیده بود، اسلام غزه را آزاد کرد و کرانه را بیدار کرد و ای ظالمان زورگو دیده اید که یمن مظلوم چگونه به پا خاسته است و ضربات مهلک آن شما را گیج کرده است.

وی عنوان کرد: این جوانان از پای نخواهند نشست تا پرچم حشد الشعبی، بدر، حزب الله لبنان، بسیجیان سوریه، رزمندگان یمن و پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله را در سراسر گیتی به اهتزاز در آورند.

رئیس بسج مستضعفین با بیان اینکه ملت ها بیدار شده اند، عنوان کرد: ملت‌ها راه دفاع از آزادی را آموخته‌اند و آمریکایی که در ابتدای انقلاب دستور کشتار دانشجویان را در 13 آبان داده بود، اکنون در ضعف قرار دارد و ملت‌های آزاده مصمم هستند که نفس های آخر آمریکا را بگیرند.

نقدی اظهار کرد: لازمه عدالت آزادی و آرامش، نابودی ظالمان و مستکبران است. آنانی که برای نسل ما نقشه کشیده‌اند و تصور کرده‌اند که با ترفندهای مختلف دوران سلطه باز می‌گردد، این آرزوی خود را به گور خواهند برد. ملت ما بیدار است و از تمام ثروت ها و ظرفیت های خود دفاع خواهد کرد.

وی گفت: آنهایی که زمزمه های سازش را می دهند و کسانی که در نیمه راه خسته شده یا نفوذی هستند بدانند که ملت ما فریب ادعاهای دوستی با آمریکا را نخواهد خورد. ما چند آزمون بزرگ را پشت سر گذاشته ایم و ماهیت آمریکا برای ما مشخص شده است. زمانی که با ادعاهای دوستی و محبت و مذاکره تأثیرگذار به میدان آمدند، رهبر معظم انقلاب گفتند با نرمش قهرمانانه این مذاکره انجام شود تا ماهیت آمریکا برای ملت ما و ملت‌های جهان آشکار شود.

رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: ما مذاکره کرده ایم و از برخی حقوق خود در برنامه هسته‌ای صرف نظر کرده‌ایم. اما در مقابل بلافاصله دو میلیارد دلار از ثروت‌های ما در بانک‌ها را سرقت کردند. 18 میلیارد دلار در پرونده کرسنت ما را محکوم کرده‌اند و اکنون نیز 6 میلیارد دلار پرونده کرده‌اند تا با بهانه های مختلف ثروت ما را غارت کنند.

نقدی اظهار کرد: در ماه گذشته قانون جدیدی علیه ملت ما تصویب کردند. این رفتارهای آمریکا است و رهبر انقلاب از روزهای نخست اعلام کردند که به مذاکره خوشبین نیستند و این پیش بینی محقق شد. اکنون هیچ عاقلی پس از این تجربه حرف از مذاکره و کنار آمدن با آمریکا نمی‌زند. این کمال بی خردی است که از سوراخی که یک بار گزیده شده‌ایم، دوباره به آن پناه ببریم.

وی عنوان کرد: دشمن گمان نکند که ملت ما در برابر غارت اموال خود عکس العملی نشان نخواهد داد. ملت ما آماده فرمان هستند. دو هزار گردان بیت المقدس، 500 گردان امام حسین و هزاران گردان عاشورا آماده هستند و منتظر دستور و فرمان هستند.

رئیس بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز ایران اسلامی دست‌هایی دارد که در هر نقطه ای از جهان که اراده کند، می تواند آمریکا را گوشمالی دهد و ما باید خود را برای آن لحظه آماده کنیم.

نقدی با تأکید بر اهمیت وحدت عنوان کرد: نباید زمزمه‌های سازش و تفرقه بر ما تأثیر بگذارد، پیرزوی های بزرگ ما مرهون وحدت ما بود. عرب و عجم، ترک، کرد و بختیاری، بلوچ همه با هم بودیم و در کنار هم پیروزی های بزرگ را رقم زدیم. باید نواهای سازش و تفرقه را با سیلی به صورت آنها باز گردانیم.

وی با بیان اینکه امروز پرچم آزادی برافراشته شده است و تا روز مبارزه در دست ما خواهد بود، عنوان کرد: امروز رزمایش مدافعان حرم الی بیت المقدس در 14 استان با رمز عملیات یا محمد رسول الله، برگزار می شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین