کد خبر: ۴۰۶۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶

ضرب و شتم داور و ناظر در لیگ دسته یک بسکتبال

یک دیدار بسکتبال از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور درگیر حواشی زیادی شد و در این بین تیم داوری و ناظر فدراسیون با ضرب و شتم مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
از سری رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال ایران مسابقه‌ای بین نماینده‌های میناب و ماهشهر برگزار شد که این مسابقه در پایان حواشی زیادی داشت که می‌توان به ضرب و شتم داور و ناظر فدراسیون بسکتبال در انتهای این مسابقه اشاره کرد.

تماشاگران نماینده میناب که از شکست خانگی خود برابر ماهشهر ناراضی بودند با حمله به تیم داوری و ناظر فدراسیون بسکتبال آن‌ها را مجروح کردند.

زارع سرداور این مسابقه در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاقات این دیدار بیان‌ کرد: بازی در وقت قانونی با نتیجه برابر به پایان رسید و در پایان این تیم ماهشهر بود که توانست میزبانش را 68 بر 66 شکست دهد اما در پایان مسابقه اتفاق‌های عجیبی افتاد که به شخصه برای اولین بار آن‌ها را می‌دیدم.

او در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد تماشاگران میناب به تیم داوری و ناظر مسابقه حمله کردند بیان کرد: متاسفانه این اتفاق افتاده است. بعد از پایان مسابقه پزشک‌یار بازی به من حمله کرد اما ناظر مسابقه جلوی او را گرفت. با این حال او با یک لگد به من ضربه زد و به همین دلیل ما با پلیس 110 تماس گرفتیم.

او ادامه داد: با آمدن ماموران انتظامی فضا کنترل شد اما در بیرون از سالن دوباره پزشک‌یار مسابقه به ما حمله کرد. او تکه سنگی بزرگ به سمت ما پرتاب کرد که با ابروی ناظر مسابقه برخورد کرد که ابروی او شکافت و راهی بیمارستان شد. در همین صحنه ما با 50 یا 60 تماشاگر مینابی مواجه شدیم که هرکدام تکه سنگی به سمت ما پرتاب می کردند. باور کنید مثل مسلسل سنگ به ما پرتاب می‌شد و به ما برخورد می‌کرد.

زارع سرداور این مسابقه ادامه داد: هم من و هم تیم داوری و هم ناظر فدراسیون مجروح شدیم. ناظر این بازی که به بیمارستان منتقل شد 8 بخیه خورده است و من نیز از ناحیه چانه و دنده ضربه خورده‌ام. متاسفانه تاکنون چنین اتفاقی در بسکتبال ندیده بودم که امروز در جریان مسابقه آن را دیدم. یک تیم داوری از شهر دیگر برای قضاوت مسابقه می رود و با آن این‌طور برخورد می‌کنند.

رییس هیات بسکتبال شیراز که سرداور این مسابقه نیز بود بیان کرد:متاسفانه زمانی که تماشاگران میناب باخت تیم خود را دیدند عصبانی شدند و مسئولان این تیم نیز به جای کنترل کردن فضا باعث تحریک آن‌ها می‌شدند.در خارج از سالن مسلسل‌وار به سمت ما سنگ پرتاب می‌شد و من دیدم که ماموران عزیز انتظامی نیز مورد حمله قرار گرفتند و صدمه دیدند.این اتفاق واقعا تلخ بود و ما از طریق مراجع قانونی آن را پیگیری خواهیم کرد. واقعا خدا به ما کمک کرد که توانستیم از این اتفاق جان سالم به در ببریم.

این داور بسکتبال همچنین گفت:‌ما با مسئولان فدراسیون نیز صحبت کردیم و آنها را در جریان این ماجرا گذاشتیم. آقای ترک‌زاده ناظر مسابقه که اکنون در بیمارستان هستند و من و تیم داوری هم در خوابگاه هستیم و ماجراها را صورتجلسه کرده و به فدراسیون منتقل می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، رییس هیات بسکتبال شیراز در پایان گفت:‌ متاسفانه در شرایطی شاهد این وضعیت بودیم که مسئولان میزبان به جای آرام کردن فضا بیشتر باعث تحریک تماشاگران می‌شدند و همین موضوع نیز بیشتر باعث شد تا حواشی تا انتهای مسابقه نیز ایجاد شود. ماموران انتظامی با شلیک هوایی توانستند هواداران این تیم را متفرق کنند وگرنه مشخص نبود چه اتفاقی برای تیم داوری و نظارت فدراسیون می‌افتاد. مطمئنا ما این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
سلام
تو ایران واز این کارا
مگه داریممم...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین