کد خبر: ۴۰۶۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه:دولت یازدهم بار دیگر بارقه حیات احزاب را رقم زد

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت:با روی کار آمدن دولت یازدهم بار دیگر بارقه حیات احزاب در کشور رقم زده شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا سید علی آقازاده عصر یکشنبه درگردهمایی اعضای حزب اعتدال و توسعه استان البرزکه برای استقبال از کاروان تدبیر و امید در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در کرج برگزارشد، افزود:دولت یازدهم کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

رئیس کمیته استقبال از رییس جمهوری گفت: با وجود تمام بحران ها ، دولت در مسیر اعتدال، سازندگی و گفتمان سازنده با مخالفان خود کارنامه بسیار درخشانی دارد.
آقازاده بیان داشت:پس از سه سال از روی کار آمدن دولت یازدهم به رغم مشکلات بسیار شاهد هستیم که دولت در خدمات رسانی به مردم بی وقفه تلاش داشته و اگر چه خیلی زود است که به یک ارزیابی برسیم اما شاهدیم که با تمام توان در جهت تحقق وعده های خود به مردم مصمم است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید صادقانه و مخلصانه در حال تلاش است، بیان داشت:این دولت بحران های زیادی دید و تجربه کرد اما همچنان در حال تلاش است تا بتواند به تک تک اهداف خود دست یابد.
عضو شورای مرکزی حزب عدالت و توسعه ادامه داد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری که رضایت خود را از دولت عنوان کردند کمک مردم و همت دولت مشکلات کشور در حال حل شدن هستند.
آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود به نقش احزاب در پیشرفت کشور اشاره کردو گفت: اگر احزاب فعال باشند، دولت ها را رصد و برای مردم شفاف سازی می کنند.
وی اضافه کرد که در سه دهه گذشته ما از این اصل غفلت کرده ایم.
وی ادامه داد:احزاب در کشور ما متاسفانه تنها یک ماه قبل و بعد انتخابات فعالیت می کردند اما با روی کار آمدن دولت یازدهم این امید دوباره زنده شد که جامعه ما تنوع احزاب و کارآمدی آنها را بتواند تجربه کند.

آقازاده افزود:این مساله سرآغازی بر حکومت مردمسالاری و مشارکت واقعی مردم بر تعیین سرنوشت خودشان است.
وی با بیان اینکه که وجود احزاب مانع فساد، رانت و انحراف از خط مقدم انقلاب و اسلام می شود گفت:در سیستم تحزب همه جوابگو هستند و این گونه نیست که دولت هشت سال کار کند، خسارت بزند و هیچ کسی پاسخگو نباشد.
اقازاده افزود:در آستانه انتخابات باید سعی کنیم با ایجاد تشکل های سیاسی و اجتماعی و در قالب یک فضای گفتمان سازنده و اصولی حرکت کنیم.

وی به تایید سه وزیر پیشنهادی دولت از سوی مجلس شورای اسلامی اشاره کردو اظهار داشت:مجلس دهم طی یک اقدام انقلابی و در یک گفت و گوی سازنده سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری را که در مجلس قبلی تایید نشده بودند را پذیرفت و انصافا نمایندگان مجلس در این آزمون نشان دادند که مردم با رای شان می توانند حرف های خیلی بزرگی بزنند و دولت هایی بر سر کار بیاورند که منافع ملی را بر منافع قبیله ای و شخصی ترجیح دهند.
عضو مرکزی حزب اعتدال و توسعه در ادامه با بیان اینکه در استان هایی مانند البرز این حزب بزرگترین تشکل سیاسی را تشکیل می دهد، بیان داشت:این امر نشان دهنده اقبال خوبی است که مردم به اعتدال و رئیس جمهوری دارند چرا که مردم به دنبال افراط و تفریط و بازی های جناحی نیستند بلکه هدفشان اعتدال و رفع مشکلات است.

آقازاده افزود:نگاه دولت ها باید بر افق 50 ساله متمرکز شود نه اینکه کوتاه مدت را ببینند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهوری به استان البرز اشاره کردو گفت:حضور گسترده و خودجوش مردم در استقبال از رئیس جمهوری و هیات دولت علاوه بر تجدید بیعت با آرمان های انقلاب می تواند خاطره خوشی در ذهن دولت و رئیس جمهوری گذاشته و سرآغازی برای رفع مشکلات استان باشد.

آقازاده افزود:دولت یازدهم تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم و کشور گذاشته و برخلاف برخی ها که تنها شعار فریب و دروغ می دادند تنها در خدمت صادقانه به مردم است.
وی ادامه داد:مردم با هر گرایش و تفکری به صحنه بیایند و با استقبال بی نظیر از رئیس جمهوری انگیزه بیشتری به دولت برای رفع مشکلات بدهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین