کد خبر: ۴۰۷۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

فیلم‌های خبرساز و پر مخاطب این روزها کدام‌اند؟

اگر از طرفداران سریال‌های مرد هزار چهره، شب‌های برره و باغ مظفر بوده‌اید و یا عقیده دارید که ترکیب مهران مدیری و پیمان قاسم خانی می‌تواند لحظه‌های ماندگار طنز را در قاب تلویزیون شما بیافریند، دانلود سریال هیولا را جدی بگیرید! «هیولا» نام جدیدترین سریال مهران مدیری است که از امروز 9 اردیبهشت ماه هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از گذر از روزهای پرهیاهو و شلوغ اول سال، بهتر است در عصرهای بهاری کمی فارغ از کار و استرس‌های روزانه به تماشای فیلم‌های پرطرفدار سینما و شبکه نمایش خانگی بپردازید. شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر به یکی از کانال‌های ثابت و پر مخاطب برای فیلم‌بازها تبدیل شده و البته سرمایه‌گذاران قدرتمند سینما و کارگردان‌های کاربلد نیز به خوبی توانسته‌اند نبض مخاطب را در این راه به دست بگیرند. این در حالی است که روز به روز به تعداد سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی و همچنین مخاطبان آن اضافه می‌شود. اما در این بازار پر از فیلم و تصویر به سراغ سریال‌هایی با کیفیت ساخت بالاتر بروید تا تجربه‌ی خوبی از دانلود فیلم جدید و تماشای آن داشته باشید. همچنین از تماشای بهترین فیلم‌های اکران شده در سینماها غافل نشوید.

مهران مدیری با هیولا آمد
 
اگر از طرفداران سریال‌های مرد هزار چهره، شب‌های برره و باغ مظفر بوده‌اید و یا عقیده دارید که ترکیب مهران مدیری و پیمان قاسم خانی می‌تواند لحظه‌های ماندگار طنز را در قاب تلویزیون شما بیافریند، دانلود سریال هیولا را جدی بگیرید! «هیولا» نام جدیدترین سریال مهران مدیری است که از امروز 9 اردیبهشت ماه هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. 

فیلم‌های خبرساز و پر مخاطب این روزها کدام‌اند؟

به نظر می‌رسد که هیولا یکی از کارهای درخشان و مهم برای مهران مدیری است و به همین دلیل این کارگردان در آستانه‌ی توزیع سریال، با انتشار ویدیویی در صفحه‌ی رسمی هیولا به مخاطبانش گفت: «سریالی ساخته‌ایم با نام هیولا. خواهش می‌کنم این سریال را حتما ببینید چون اثر بسیار بسیار مهمی است. وقتی کار را ببینید متوجه می‌شوید که چرا این را گفتم!»

این مجموعه یک سریال 15 قسمتی است و وجه جذاب آن، همکاری دوباره این کارگردان با پیمان قاسم خانی است. فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی و نیما شعبان نژاد از بازیگران سریال هیولا هستند.

هیولا داستان زوج بی حاشیه و سالمی است که بر اثر یک اتفاق و با ورود یک شخص، مسیر زندگیشان را تغییر می‌دهند و به دنیای خلاف وارد می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود سریال تازه‌ی مهران مدیری یکی از سریال‌های موفق شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر باشد.

نهنگ آبی، فراز و فرود در نمایش خانگی
 
اگر از دنبال کنندگان سریال‌های توزیع شده‌ در شبکه نمایش خانگی باشید، حتما نهنگ آبی را با پوسترهای مرموز و شخصیت‌های خاص و جنجالی‌اش می‌شناسید. این سریال از بهمن ماه 1397 به دست مخاطبان می‌رسد. اما به نظر می‌رسد که پس از پخش ده قسمت هنوز نتواسته است که هر سه شنبه مخاطبان ثابت خود را به دیدن این سریال پرستاره مشتاق کند. با این حال پس از گذشت ده قسمت هنوز هم نام فریدون جیرانی و ستاره‌های سریال، مخاطبان تازه‌ای را به ادامه‌ی این داستان پر ماجرا ترغیب می‌کند. اگر در فیلم‌های مورد علاقه خود هزارتوی معماگونه و قصه‌های جنجالی را ترجیح می‌دهید از دیدن سریال نهنگ آبی غافل نشوید.

فیلم‌های خبرساز و پر مخاطب این روزها کدام‌اند؟

زندگی آرمین(ساعد سهیلی) سرآغاز قصه‌ی طولانی و پر فراز و نشیب سریال است. دانشجوی تیزهوش و درونگرایی که وقتش را به اداره‌ی سایت کتابخوانی و نگهداری از پدر بیمارش (مجید مظفری) می‌گذراند. آشنایی با ژاله (ماهور الوند) او را به جدال با دنیای تازه و عجیبی دعوت می‌کند.

این سریال 30 قسمتی، از قسمت‌های اول پخش خود نیز از حاشیه دور نمانده است. در حالیکه شبکه نمایش خانگی در انتظار انتشار قسمت یازدهم نهنگ آبی است، خبرهایی از انصراف لیلا حاتمی از ادامه‌ی همکاری با این پروژه به گوش می‌رسد. گرچه این خبر توسط کارگردان و عوامل فیلم به روشنی تایید و یا تکذیب نشده است، اما انصراف لیلا حاتمی می‌تواند به مرگ یکی از اصلی‌ترین کاراکترهای این سریال و ابهام آینده این نقش و در نتیجه تغییر روند کلی داستان منجر شود.

رقص روی شیشه، در مدار عاشقی

فیلم‌ها و سریال‌های ملودرام و عاشقانه همان دسته از فیلم‌ها هستند که مخاطبانی همیشگی و وفادار دارند. رقص روی شیشه یکی از سریال‌های این روزهای شبکه‌ی نمایش خانگی است که روایتگر زندگی زوجی آرام و عاشق است. بهرام رادان و مهتاب کرامتی به خوبی از پس ایفای نقش این زوج برآمده‌اند. اما رازهای پنهان و اتفاقات ناگهانی روند زندگی آن‌ها تغییر می‌دهد و این شروع داستان 26 قسمتی است. 

این سریال از بهمن ماه 97 و در روزهای چهارشنبه توزیع شده است. اما به نظر می‌رسد که سرنوشت سریال مهدی گلستانه از مجموعه‌ی پر ستاره‌ی نهنگ آبی دور نیست. این مجموعه با وجود سپری کردن 7 قسمت هنوز به فروش مورد انتظار خود نرسیده و تنها در قسمت‌های ابتدایی خود موفق بوده است. 

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که بهرام رادان، که بازیگر نقش اول مرد این سریال است از ادامه‌ی همکاری با سریال انصراف داده است. عده‌ای بدقولی در پرداخت دستمزد و برخی کیفیت پایین مجموعه را عاملی برای این خداحافظی می‌دانند. این خبر هنوز از سوی کارگردان و عوامل سریال رقص روی شیشه تایید نشده است. باید منتظر سرنوشت این مجموعه بدون حضور یغما بود!

رحمان 1400، تا 1400 بدون رحمان!

تا 1400 با رحمان 1400! این شعاری است که عوامل فیلم رحمان 1400 پیش از اکران فیلم و برای معرفی آن در فضای مجازی منتشر کردند. اما سرنوشت اکران این فیلم به شکل دیگری رقم خورد. در حالیکه تنها چند هفته از اکران فیلم گذشته بود و توانسته بود در این زمان کوتاه رکورد فروش روزانه سینمای ایران را جابجا کند، خبر توقیف این فیلم جنجالی منتشر شد. اکران نسخه‌ی اصلاح نشده در برخی از سینماها از سوی مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای، علت این توقیف اعلام شد.

فیلم‌های خبرساز و پر مخاطب این روزها کدام‌اند؟

فیلم رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی و یکتا ناصر در اسفندماه 1397 در سینماهای ایران اکران شد. این فیلم داستان زندگی رحمان (سعید آقاخانی) است که پزشک به او اعلام کرده به زودی از دنیا خواهد رفت. تصمیمات رحمان برای تامین خانواده‌اش پس از مرگ روند اصلی این قصه را می‌سازد.

متری شیش و نیم ، رکورددار محبوبیت اکران نوروزی

فیلم متری شیش و نیم فیلمی به کارگردانی سعید روستایی است که از روزهای پیش از اکران نیز پیش‌بینی‌های قابل توجهی از آن وجود داشت. اگرچه موفقیت این فیلم در جذب مخاطب چندان دور از انتظار نبود، اما دستیابی به رکورد فروش در این مدت زمان می‌تواند ستاره‌ای در کارنامه‌ی سعید روستایی باشد.

فیلم روایتگر سرنوشت تلخ اعتیاد در سطح جامعه است و حرف‌های تند وتیزش را در سطح شهر و از دل آدم‌های درگیر این بیماری به مخاطبانش می‌زند و شاید یکی از دلایل موفقیت فیلم واقعی بودن صحنه‌های آن است. 

متری شیش و نیم اولین فیلم غیر کمدی با 20 میلیارد فروش است که برنده جوایز متعددی از جشنواره فجر نیز شده. پیمان معادی، نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار در این فیلم هم توانسته‌اند مثلث قدرتمندی از احساسات و بازیگری را به مخاطب عرضه کنند. دیدن این فیلم را از دست ندهید!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
samira
|
United States of America
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
1
بنظرم قسمت دوازدهم سریال هیولا یکی از قسمت ها بود مخصوصا اونجا که هوشنگ قاطی میکنه :))
محمد مهدی
|
United States of America
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
حیف بود هیولا واقعا کارگردانی مهران مدیری قابل تحسین و بینظیر بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین