کد خبر: ۴۰۸۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

پدیده جدید ایرانی الصل لیگ انگلیس را بهتر بشناسید +عکس

درخشش یک جوان خوش تکنیک ایرانی همه نگاه‌ها را در فوتبال جزیره به خود جلب کرده تا جایی که پیشرفت خیره کننده این بازیکن 18 ساله به سوژه اصلی رسانه های انگلیس تبدیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز : ستاره نوظهور فوتبال ایران که زیر نظر باشگاه منچستر سیتی و سرمربی آن تیم، گواردیولا قرار دارد بنا بر گزارش رسانه‌های جزیره، الکساندر سمیع‌زاده فوتبالیست تکنیکی ایرانی-انگلیسی نام دارد که گفته می شود یکی از مهاجمان آینده پپ در تیم منچستر سیتی خواهد بود.
 
به گزارش 11نیوز، الکس سمیع‌زاده که چند روز پیش ۱۸ ساله شد، متولد تهران است و در سال ۲۰۱۳ در ۱۵ سالگی ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد. در گزارشی که در خصوص این بازیکن منتشر شد آمده است: «فیلم و تصاویر حرکات تکنیکی سمیع‌زاده در شبکه های اجتماعی غوغایی به پا کرد. الکس در بدو حضورش در انگلیس و پیش از پیوستن به منچستر سیتی به تیم کرزن اشتون پیوست و در مسابقات رده سنی زیر ۱۸ سال بازی کرد. در این بازی ها ۱۹ گل به ثمر رساند و خیلی زود به ترکیب تیم اصلی باشگاه رسید اما فقط بعد از چند بازی در سال ۲۰۱۵ با دریافت دعوت نامه‌ای از منچستر سیتی به این باشگاه پیوست و به تمرین با تیم زیر ۱۶ سال  پرداخت. او سپس از سوی باشگاه برای کسب تجربیات بیشتر به بولتون قرض داده شد و در اولین فصل حضور در این تیم موفق به زدن ۲۴ گل شد».

سمیع زاده در اولین بازی برای بولتون موفق به هت تریک برابر کولچستر شد و در سه دیدار پیاپی مقابل لیدزیونایتد، هادرزفیلد و برنتفورد گلزنی کرد. سمیع‌زاده، کارلوس توز و سرخیو آگوئرو را الگو و اسطوره خود می‌داند و قصد دارد خیلی زود به قله فوتبال و به سطح ستاره های آن برسد. همان طور که انتظار می‌رفت سمیع‌زاده به رغم سن کم برای دقایقی فرصت بازی برای بزرگسالان بولتون در چمپیونز شیپ را هم به دست آورد. اما آنچه که نام او را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخت عملکرد او در تیم زیر ۲۱ ساله های بولتون مقابل کریستال پالاس بود که همه را به وجد آورد، به ویژه در صحنه‌ای که در نزدیکی نقطه کرنر حریف به سبک نیمار و با حرکتی خیره‌کننده مدافع مستقیم خود را از پیش رو برداشت.
 
الکس سمیع‌زاده هفته گذشته به صورت قرضی به تیم دیگری به نام چورلی انگلیس پیوست و روز شنبه در اولین بازی خود برای این تیم در نشنال لیگ موفق به گلزنی شد. در شرایطی که ملیت الکس در ویکی‌پدیای باشگاه، ایرانی ذکر شده اما سایت soccerway  سمیع‌زاده را بازیکنی انگلیسی معرفی کرده است. رسانه های انگلیسی از الکس سمیع‌زاده به عنوان مهاجم آینده منچستر سیتی نام می‌برند که این باشگاه او را زیر نظر داشته و برای استفاده از این بازیکن در آینده نزدیک حساب باز کرده است.

 پدیده جدید ایرانی الصل لیگ انگلیس را بهتر بشناسید +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
0
طبق اطلاعات باشگاه چورلی این تیم‌ در لیگ فوتبال انگلیس نیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین