کد خبر: ۴۰۸۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

جاده مهران - ایلام یک طرفه شد

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از یک طرفه شدن جاده ارتباطی مهران به سمت ایلام بدلیل آغاز موج بازگشت زائران از عتبات عالیات خبر داد و گفت: رانندگان باید برای رسیدن به مهران از جاده ایلام - ملکشاهی - مهران تردد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: این تصمیم بدلیل ازدحام جمعیت و تراکم زیاد خودرو در این مسیر 85 کیلومتری اتخاذ شد و هم اکنون نیز با ترافیک نیمه سنگین و برخی نقاط سنگین اما روان مواجه است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته چند مورد تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان ایلام روی داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشتند اما در این حوادث چند نفر مجروح شدند.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: علت وقوع این حوادث بی احتیاطی و عجله و شتاب رانندگان گزارش شده است بنابراین از رانندگان وسایل نقلیه درخواست داریم ضمن همکاری با عوامل پلیس از سبقت و سرعت غیر مجاز پرهیز کرده تا سفر ایمنی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، براساس تصمیمات مسئولان ستاد مرکزی اربعین ورود خودروهای زائران از سمت استان های بالادستی ایلام به سمت مهران مسدود شده و این خودروها به سمت مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان هدایت می شوند.

به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی ها، در اربعین امسال بیش از 2 میلیون زائر مسیر ایلام - عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب می کنند.
مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
چون این شهر با این مرز امن ونزدیکی با کشور عراق یک حامی ندارد فقط از مرزهای دیگر صحبت می شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین