کد خبر: ۴۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۰

دانشجویان اردوی جهاد اکبربرگزار می کنند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار دانشجوئی آفتاب اولين برنامه‌ اين اردو تجمع در برابر سفارت فرانسه در اعتراض به هتك حرمت رسانه‌هاي غربي نسبت به رسول اكرم (ص) و نقش فرانسه در ايجاد محدوديت براي گسترش فناوري هسته‌ ای ايران اعلام شده است .

بنا به این گزارش جلسه‌ افتتاحيه‌ اردودر روز 24 بهمن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با سخنراني كامران باقري لنكراني (وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي) و حجت‌الاسلام محمديان (رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها) برگزار خواهد شد .

گفتنی است از دیگر برنامه های اين اردو مناظره دكتر داوود هرميداس باوند و دكتر قاسم شعباني با داوري آيت‌الله موسوي بجنوردي و دكتر محمود كاشاني اعلام شده است همچنين قرار است دكتر ذاكر اصفهاني (رييس مركز بررسي‌هاي استراتژيك رياست جمهوري) با موضوع تهديدها و فرصت‌هاي فراروي دولت نهم و حجت‌الاسلام محمدحسن رحيميان (نماينده‌ي ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران) با عنوان "اخلاق تشكيلاتي" سخنراني كنند.

شایان ذکر است برگزاری كارگاه‌هاي جريان‌شناسي سياسي، آموزشي، تشكيلاتي و جلسه‌ مناظره‌ دانشجويي با حضور دبيران تشكل‌هاي عضو اين اتحاديه برگزارخواهد شد .
اين اردو 23 تا 28 بهمن ماه جاري در مشهد برگزار مي‌شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین