کد خبر: ۴۰۹۷۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

ادعای مقامات آمریکایی درباره کمک به ۳ملوان ایرانی

یک پایگاه خبری آمریکایی به نقل از مقامات نیروی دریایی این کشور مدعی شد که به سه ملوان ایرانی که قایق آنها در آبهای خلیج‌فارس دچار نقص فنی شده و سرگردان بودند، کمک کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناوشکن آمریکایی «یو اس اس نیتز» به سه ملوان ایرانی که در خلیج‌فارس سرگردان بودند، کمک کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «مرین لینک» مدعی شده است که نیتز از ناو هواپیمابر «یو اس اس وایت آیزنهاور» روز 18 نوامبر (29 آبان ماه) اطلاعاتی دریافت کرد مبنی بر اینکه یک کشتی کوچک در خلیج‌فارس سرگردان است و زمانیکه خدمه نیتز کشتی سرگردان را شناسایی کردند، برای کمک به سمت آن رفتند.

براساس این ادعا، ملوانان کشتی در صحت کامل بودند و باطری کشتی آنها دچار مشکل شده بود و «پائول کیلور» فرمانده ناوشکن نیتز گفت: «ملوانان ما آموزش‌های لازم را برای واکنش سریع به کشتی سرگردان در دریا را دریافت کرده بودند. ما مفتخریم که توانستیم در چنین شرایطی به آن کشتی کمک کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی خیرخواه
|
United States of America
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
چرا خبر نجات ملوانان ایرانی توسط نیروی دریایی آمریکا را بعنوان"ادعا" و حرفهای مزخرف دیگران را که همیشه عکس آن ثابت میشود بعنوان واقعیت منعکس مینمایید!! آیا آمریکاییها دروغ میگویند !!اگر رفتار شما باعث ممانعت از نجات ایرانیان توسط آمریکا شود قاتل آنها شما نخواهید بود !!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین