کد خبر: ۴۱۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۸۴ - ۲۰:۱۲

تدارکات اوباش برای جام جهانی

آفتاب‌‌نیوز : به گفته مجله فوکوس یوهانس اشمازل رییس نیروهای اطلاعاتی آلمان عنوان داشت : آشوبگران از حال به دنبال آشوب هستند و حتی مراحل ابتدایی عملکردهای خود را نیز هماهنگ کرده اند آنها با تصور آن که پلیس در همه نقاط نمی‌توانند حضور داشته باشند قصد آشوب و اختلال دارند. 

همچنین وزیر کشور آلمان گانتربکشتین درگفت و گو خود با یک مجله آلمانی در این زمینه گفت : آشوبگران به شدت خود را برای جام جهانی آماده کرده اند. 

مجله فوکوس نیز در این زمینه تصریح کرد که نیروهای امنیتی آلمان پس از آشوبی که پس از بازی هاتراروشتوگ به وجود آمده و باعث آسیب 18 پلیس آلمانی شد در پی آن هستند که از هر گونه آشوبی جلوگیری کنند پلیس آلمان اعلام کرده که این اخلال گری ها نه تنها در ورزشگاه ها بلکه در تمامی اماکن پی ریزی شده.

 فوکوس همچنین ابراز داشت که بر اساس این تحقیقات پلیس محلی در حدود 60 نفر از آشوبگران شهر اشتوتگارت یکی از میزبانان جام جهانی شناسایی و تحت نظر هستند. 

در این راستا آبفلدمرکل صدر اعظم کشور آلمان نیز چندی پیش به آشوبگران آلمانی هشدار داده بود که از فکر هر گونه آشوب و اختلال بیرون بیایند در غیر این صورت با برخورد شدید نیروهای امنیتی روبرو خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین