کد خبر: ۴۱۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۳

جنبش دانش اموزی علیه شورای حکام

آفتاب‌‌نیوز :  دانش آموزان امضا کنندگان این نامه معتقدند : اينجا ايران است سرزمين غيرت و شرف و خطه سرافرازي كه از آزمونهاي بزرگي سربلند بيرون آمده است، آيا به راستي جوانان غيور ايران اسلامي كه با فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس انس دارند را مي‌توان به حربه كهنه تحريم اقتصادي از حق حقوق مسلم و منطبق با قوانين بين‌المللي محروم كرد. آيا جوانان غيور ايران اسلامي را كه با شهادت و ايثار مانوس بوده و وارثان علي اكبر (ع) مي‌باشند را مي‌توان با كوبيدن بر طبل تو خالي حمله نظامي از موضع عزت به زير كشيد.

در ادامه این نامه تاکید شده است : استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي و ظرفيتها و قابليت‌هاي دانشمندان ايران اسلامي حق مسلم ملت ايران است و توطئه‌هاي حاميان ظلم و ستم راه به جايي نخواهد برد و سردمداران اين تصميم بدانند كه بيش از گذشته اسباب شرمندگي و سرافكندگي در برابر ملتهايشان را فراهم نموده‌اند.

اعضاي جنبش دانش آموزي در پايان تصریح کرده اند :ما مرد ميدان هستيم و زير بار ظلم مضاعف جهاني نخواهيم رفت و با توسعه تحقيقات هسته‌اي صلح آميز به دنيا نشان خواهيم داد كه دوران قلدري جهانخواران به پايان رسيده است. ما نسل سوم انقلاب با ايمان‌تر، منسجم تر،پرشورتر، قوي‌تر و مستعدتر از گذشته در ميدان ايستاده‌ايم و آرمانهاي انقلاب را فرياد مي‌زنيم و از هيچ چيز و هيچ قدرتي هراس نداريم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین