کد خبر: ۴۱۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۳۱

محاکمه مردی که سر زنش را برید

آفتاب‌‌نیوز : پس از تماس پسر جوانى با پليس 110 ، ماموران درجريان قتل مادر این پسر در منطقه فرحزاد قرار گرفتند.بررسى هاى بازپرس نشان می داد كه قاتل نيمه هاى شب بدون هيچ مقاومتى وارد خانه شده و پس از وارد كردن ضربه‌اى به مقتول که زن 42 ساله ای به نام کبری است ،گلوى او را در خواب با چاقو بريده است.

ورود به منزل این زن بدون هیچ مقاومتی و ناپدید شدن ناگهانی شوهر این زن،باعث شد ماموران به همسر 45 ساله مقتول مشکوک شوند تا این که این مرد از سوى اهالى محله‌اى در خيابان امام زاده داود دستگير شد.قاتل هنگامى كه قصد قتل مردى به نام محمود را درمقابل منزلش داشت، توسط اهالى محل دستگيرشد . محمود هم به بيمارستان منتقل و تحت عمل جراحى قرار گرفت.

متهم به قتل ،در اعترافات خود گفت :کبری از حدود يك سال قبل با محمود آشنا شده بود. محمود كارمند سازمان تأمين اجتماعى بود و من هر وقت به خاطر بيمه كارگرهای رستورانم دچار مشكل مى شدم، همسرم به سراغ او مى رفت و او هم مشكل را سريع حل مى‌كرد.
پس از مدتى متوجه شدم همسرم با محمود رابطه نامشروع برقرار کرده است .برای توبه همسرم را به مشهد بردم و كليه اموالم را به نام كبرى كردم.

متهم افزود:تا اینکه مجددا متوجه ارتباط همسرم و محمود شدم .اما او گفت؛ قصد ازدواج با محمود را دارد. محمود هم پس از طلاق همسرش با من ازدواج می کند . كليه اموال تو هم به نام من است و بايد از اين خانه بروى. نمی خواهم ديگر با توی بیسواد و بی فرهنگ زندگى كنم.با شنیدن این حرفها خیلی عصبانی شدم و نیمه شب با چاقو، ضربه‌اى به شكمش زدم و بعد سر او را بريدم و سراغ محمود رفتم . تا هفت و نيم صبح جلوى خانه‌اش منتظر ماندم تا اينكه هنگامى كه اوبه سراغ ماشينش رفت به سمتش حمله ور شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم. اما اهالى محل جلوى مرا گرفتند و نگذاشتند او را بکشم.

نماينده دادستان با استناد به آزمایشات پزشکی قانونی گفت : قاتل به نوعي اختلال رواني با سابقه سوء ظن و اعتقادهاي بيمارگونه نسبت به خيانت همسر مبتلا است اما در حين ارتكاب جرم اثري از جنون در وی ديده نشده است.

در این جلسه مادر و چهار فرزند مقتول براي متهم 45 ساله تقاضاي قصاص كردند. حكم قانوني متهم تا چند روز آينده اعلام می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین