کد خبر: ۴۱۳۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

جلد فردای فرانس فوتبال لو رفت؛ رونالدو برنده توپ طلاست + عکس

مهاجم رئال مادرید دوشنبه شب چهارمین توپ طلایش را کسب خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، با وجود این که هنوز چند ساعت به معرفی برنده توپ طلا باقی مانده است جلد فردای مجله فرانس فوتبال در سایت‌ها پخش شده که تیتر اصلی آن به کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا سال ۲۰۱۶ اختصاص دارد.

در این مجله با توجه به صحبت های آنتوان گریزمان نفر دوم نیز مشخص شده است. لیونل مسی پس از رونالدو با بیشترین رای قرار دارد. گریزمان در این مصاحبه گفته است من پشت سر دو غول بزرگ در فوتبال قرار گرفتم.

بر این اساس فرانس فوتبال ساعت ۲۲:۳۰ امشب به طور رسمی نام رونالدو را به عنوان برنده توپ طلا معرفی خواهد کرد. مهاجم پرتغالی چهارمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد. عملکرد درخشان رونالدو در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال باعث شد این جایزه به او برسد. مهاجم پرتغالی با رئال مادرید قهرمانان لیگ قهرمانان شد و به همراه تیم ملی کشورش فاتح یورو شد.
رونالدو پیش از این در سال‌های  ۲۰۰۸ ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ این جایزه را برده بود. او نخستین توپ طلا را در زمان حضورش در یونایتد کسب کرد و دو توپ طلا را با مادرید به دست آورد.
مهاجم رئال مادرید امشب از میشل پلاتینی، یوهان کریوف و مارکو فان باستن پیشی می گیرد و با یک توپ طلا کمتر نسبت به مسی پرافتخارترین بازیکن در این زمینه می‌شود.


انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین