کد خبر: ۴۱۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۴۰

شرکت گاز گرانفروشی می کند

آفتاب‌‌نیوز : این اقدامات در شرایطی صورت می گیرد که مجلس و دولت در یک اقدام هماهنگ اعلام کرده اند طرفدار تثبیت قیمت ها بوده و تمایلی به بالا بردن قیمت ها ندارند. البته در عمل ثابت شده که این وعده ها تو خالی بوده و به هیچ وجه از جانب دولتی ها رعایت نشده است.
در این رابطه مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این مسأله که متاسفانه در مورد گاز مصرف بهینه وجود ندارد می گوید: ‌دلیل اصلی این موضوع به قیمت پایین گاز مربوط می شود.
مهندس کسایی زاده می افزاید: ما برنامه ای ارایه کرده ایم که براساس آن قیمت گاز برای دهک های پایین جامعه ثابت محاسبه شود و برای مشترکان پرمصرف نرخ گاز به صورت تصاعدی حساب شود.
همیشه برای گران کردن توجیهی پیدا می کنند این بار نیز پایین بودن قیمت را ملاک قرار داده اند. ولی این سؤال را باید از وی و همفکرانش پرسید در چند سال گذشته همواره به بهانه ارزان بودن بهای بنزین اقدام به افزایش قیمت آن کردید آیا از میزان مصرف کاسته شد؟ همگان می دانند که این سخنان بهانه و در حقیقت توجیهی برای گران کردن قانونی است. می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست .حال که قبل از فرارسیدن بهار قیمتها برای افزایش شتاب گرفته اند وای به امدن بهار و نوروز و سال نو.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین