کد خبر: ۴۱۴۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک 96

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 96 تا پایان روز 15 دی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 96 تا پایان روز 15 دی خبر داد.
 
مصطفی قنبرنژاد در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه مهلت ثبت نام از 18 آذر و تا پایان روز 30 آذر اعلام شده بود، افزود: با توجه به اینکه سامانه پرداخت عوارض و ثبت نام در روزهای ابتدایی ثبت نام مشکلاتی داشته و جمع کثیری از شهروندان بعضا ممکن است از ثبت نام اینترنتی جامانده باشند، با تدابیر اندیشیده شده مهلت ثبت نام به مدت دو هفته و تا 15 دی ماه تمدید شد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد: 15 دی ماه آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی برای متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک سال 96 است و به طور قطع مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد.

قنبرنژاد از ثبت نام بیش از 25 هزار متقاضی درخواست حقیقی و حقوقی در سامانه خبر داد و گفت: آن دسته از شهروندانی که به هر دلیلی نیازمند ویرایش در خواست خود هستند تا 24 ساعت قبل از مهلت پایان ثبت نام 15 دی ماه می توانند با ورود به پنجره ویرایش درخواست و از طریق کد رهگیری و کد پستیشان نسبت به ویرایش درخواست شان اقدام کنند.
قنبرنژاد تصریح کرد: پس از بررسی سیستماتیک، نتایج متقاضیان واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک اواسط بهمن ماه اعلام می شود.

مدیرواحد صدور آرم سازمان ترافیک افزود: تمامی خودروهای پلاک عمومی شهر تهران که دو رقم سمت راست پلاک خودروهای آنها ایران 11، 22، 33 و 44 و... است به منظور تردد در محدوده طرح ترافیک ملزم به دریافت آرم طرح ترافیک بوده و باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین