کد خبر: ۴۱۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۸۴ - ۲۳:۲۲

اندونزی خواستار گسترش روابط اقتصادی با کیش شد

آفتاب‌‌نیوز :  بصری حسن الدین که برای بازدید از نخستین نمایشگاه صنعتی و بازرگانی کیش وارد این جزیره شده بود در ملاقات با مهندس مجید شایسته رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جزیره کیش دارای موقعیت، امکانات و پتانسیل بسیار قوی برای گسترش روابط اقتصادی با کشورهای منطقه و دیگر نقاط جهان است و اندونزی سعی دارد از این مزیت های اقتصادی استفاده کند. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سالانه 150 میلیون دلار کالا از ایران به اندونزی صادر می شود گفت: این رقم مطمئنا در آینده ای نزدیک به چندین برابر افزایش خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش مهندس مجید شایسته نیز در این دیدار خواستار گسترش روابط اقتصادی کیش و اندونزی شد و تصریح کرد: منطقه آزاد کیش و باتام در اندونزی برای تحقق بخشیدن به این هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین اظهار امیدواری کرد. برگزاری نمایشگاه ایران در باتام در شهریور ماه سال آینده نوید بخش گسترش هر چه بیشتر روابط جمهوری اسلامی ایران و اندونزی باشد.
بنابر همین گزارش نمایشگاه صنعتی و بازرگانی کیش با حضور 108 شرکت داخلی و خارجی از عصر پنج شنبه در کیش گشایش یافت و تا روز یکشنبه 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین