کد خبر: ۴۱۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۷:۰۶

مراسم اسکار امنیتی می شود

آفتاب‌‌نیوز : اینک بهشت که داستان عملیات استشهادی دودوست فلسطینی را به اهداف اسراییل روایت می‌کند، از مدتی پیش جنجال‌های فراوانی را در محافل اسرائیلی برانگیخته و دامنه این جنجال‌ها به کداک تیه‌تر، محل برگزاری مراسم اهدای جوایز اسکار 2006، هم رسیده است. 

یکی از مقام‌های ارشد پلیس فدرال ایالات متحده FBI اعلام کرده احتمال اقدام به عملیات تروریستی در شب برگزاری مراسم اسکار در پنجم مارس "به شدت بالاست".

لورا امیلر، سخنگوی FBI، هم در همین مورد گفت: پلیس فدرال هنوز هیچ تهدید تروریستی مبنی بر اقدام در شب اهدای جوایز اسکار دریافت نکرده، اما اقدام‌های امنیتی را در آن شب به حداکثر خواهد رساند.

 مسئول اصلی تأمین امنیت مراسم اسکار پلیس لس آنجلس است، اما اگر محل برگزاری مراسم با تهدید جدی مواجه شود، پلیس فدرال بلافاصله دخالت وارد ماجرا می‌شود. 

صهیونیست‌های افراطی از مدتی پیش با جار و جنجال سعی کرده‌اند آکادمی علوم و هنرهای سینمای امریکا را متقاعد به پس گرفتن نامزدی اسکار "اینک بهشت" هانی ابواسد در رشته بهترین فیلم خارجی کنند، اما آکادمی اسکار در یکی دو روز اخیر این جار و جنجال‌ها را سیاسی دانسته و اعلام کرده هرگز و تحت هیچ شرایطی از تصمیم خود صرف نظر نخواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین