کد خبر: ۴۱۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۸۴ - ۲۰:۰۷

BBC بي‌طرف نیست

آفتاب‌‌نیوز :  گروهي از دولتمردان انگليس نسبت به پخش اخبار ساعت 10 شبكه‌ي بي‌بي‌سي كه به تشريح جلسه پرسش و پاسخ كانديداها در مقطع زماني يك ماه قبل از برگزاري انتخابات رياست جمهوري سال گذشته مي‌پرداخت اعتراض كردند.

در اين گزارش كه توسط گوتو هريس مخابره شد، اعلام شده است زماني كه رهبر حزب محافظه كار براي پاسخ دادن به سوالات حاضران در جلسه، به روي سن مي‌رفت، از سوي تماشاگران هو شده بود. اين در حالي است كه اعتراض كنندگان مدعي شده‌اند كه همين اتفاق براي توني بلر نيز رخ داد. اما در گزارش هريس به آن اشاره‌اي نشده بود.
اظهارات برخي دولتمردان انگليس در حالي مطرح شده است كه مسوولان شبكه‌ي بي‌بي‌سي تاكيد دارند اين شبكه همچنان بر اصل بي‌طرفي و صحت اخبار پاينده است و از حزب خاصي حمايت نمي‌كند.

گفتني است جلسه‌ي پرسش و پاسخ چارلز كندي، رهبر حزب ليبرال دموكرات انگليس در 28 آوريل 2005 با وضعي مشابه ديگر رقباي خود مايكل هاوارد و توني بلر مواجه شد. سه رهبر احزاب اصلي انگليسي سال گذشته با حضور در استوديوي يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني به سوالات پرسش كنندگان پاسخ دادند و هر سه اين افراد هنگام قرار گرفتن در جايگاه ويژه، از سوي مخالفان خود هو شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین