کد خبر: ۴۱۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی:

صدا و سیما عملکرد دولت را بی طرفانه منعکس کند

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار بی طرفی صدا و سیما در انعکاس عملکرد دولت شد و گفت که این امر موجب جلب اعتماد عمومی و رسانه ملی خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیده فاطمه ذوالقدر ، اظهار کرد: با توجه به در پیش داشتن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده ضروری است که عملکرد دولت به درستی از سوی صدا و سیما به مردم منتقل شود. مواردی مثل فیش های نجومی و املاک نجومی از جمله مسائلی هستند که دغدغه های مردم و رهبری به شمار می روند و صدا و سیما باید به شکل یکسان و نه جانب دارانه با آن برخورد کند.

وی افزود: صدا و سیما باید به شکل بی طرفانه عملکرد دولت را منعکس کند تا دولت احتیاج به تریبون دیگری نداشته باشد. این وظیفه رسانه ملی است که اخبار را بدون جانب داری انتقال دهد. انتظار ما از صدا و سیما حمایت از دولت نیست، بلکه معتقدیم اگر دولت اقدام خوبی داشته باید آن را منعکس کند و اگر خلاف و تقصیری هم بوده، در همان حد و بدون زیاده روی و اغراق و در جهت تنویر افکار عمومی در رابطه با آن شفاف سازی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه عملکرد بی طرفانه صدا و سیما به جلب اعتماد عمومی به رسانه ملی کمک می‌کند، خاطر نشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و وجود کانال های گسترده ماهواره ای مردم باید اول اخبار را از رسانه ملی بگیرند و اعتمادشان به آ
منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین