کد خبر: ۴۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۸۴ - ۲۰:۰۶

اسناد سري كاري القاعده فاش شد

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پايگاه اينترنتي المحيط، در اين اسناد كه از سوي آكادمي نظامي در وست پوينت در نيويورك تهيه شده، تفاوت زيادي بين مرخصي‌ها و حقوق عناصر القاعده، متاهلان و مجردان آن وجود دارد.

بر اساس اين اسناد حقوق افراد متاهل نزديك به 6500 روپيه پاكستان در ماه يعني معادل 108 دلار است و افراد مجرد هم 100 روپيه در ماه معادل 17 دلار است.

اين اسناد نشان مي‌دهد كه بن لادن، رهبر شبكه القاعده پاداش‌هايي را نيز براي رهبران اين شبكه اختصاص مي‌داد و اگر اين رهبران بيش از يك همسر داشتند، 700 روپيه ديگر به آنها داده مي‌شد.

در خصوص سيستم مرخصي‌ها هم بر اساس قراردادهاي امضا شده افراد متاهل در ازاي هر سه هفته اقامت در پادگان‌هاي آموزشي يك هفته مرخصي داشتند و افراد مجرد نيز هر ماه پنج روز مرخصي دارند.

هم چنين بر اساس قراردادهاي ويژه پيوستن اين شبكه، هر عضو در سال حق دارد تا مدت 15 روز از مرخصي استعلاجي و مرخصي سالانه استفاده كند. در اين قراردادها ذكر شده است كه افراد بايد دو ماه نيم قبل از استفاده از مرخصي سالانه‌شان درخواست‌شان را ارايه دهند.

در اين قراردادها آمده است، اعضاي القاعده بايد تا پاي جان به بن لادن و افكار و انديشه‌هايش متعهد بوده و از وضعيت جسماني خوبي براي آموزش‌هاي مستمري كه تا روز انجام عمليات‌ها انجام مي‌شود، برخوردار باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین