کد خبر: ۴۱۶۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

پرونده دکل نفتی گمشده همچنان در دادسرای امور اقتصادی است

گم شدن 87 میلیون دلار برای خرید دکل نفتی اولین بار از سوی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در تیر ماه سال 94 اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : وکیل‌مدافع یکی از متهمان پرونده موسوم به دکل نفتی گمشده، گفت: این پرونده همچنان در حال رسیدگی و انجام تحقیقات در دادسرای امور اقتصادی است.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این پرونده 5 متهم دارد و همچنان در حال رسیدگی و انجام تحقیقات در شعبه سوم دادسرای ویژه امور اقتصادی بوده و هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.

وی با بیان اینکه همه متهمان این پرونده آزاد شده‌اند، گفت: موکل من حدود 16 روز بازداشت بود که یک سال قبل آزاد شد، ولی بقیه متهمان دو سه ماه گذشته با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند.

 گم شدن 87 میلیون دلار برای خرید دکل نفتی اولین بار از سوی ناصر سراج  رئیس سازمان بازرسی کل کشور در تیر ماه سال 94 اعلام شد.

قاضی ناصر سراج درباره سرنوشت دکل نفتی گمشده ایرانی تیرماه سال 94 گفته بود: افرادی که این پول را هزینه کرده‌اند تاکنون نتوانسته‌اند هیچ دلیلی ارائه کنند که این پول حتماً به شرکت فروشنده تحویل شده است. سازمان بازرسی کل کشور تاکنون 8 گزارش مفصل در این خصوص از شرکت نفت تهیه کرده که آخرین گزارش آن تهیه و به مراجع قضایی ارسال شد.

علیزاده طباطبایی 13 دی ماه سال 94 در گفت و گو با ایسنا درباره پرونده «محسن مهاجرانی» گفته بود: برای موکلم قرار بازداشت صادر شده بود که در حال حاضر با صدور قرار وثیقه از سوی بازپرس پرونده آزاد است. اکنون بازپرس پرونده در حال انجام تحقیقات از دیگر متهمان پرونده است. در رابطه با این پرونده دو نفر در بازداشت بسر می‌برند.

سراج 17 فروردین ماه سال 95 نیز در رابطه با آخرین وضعیت دکل نفتی گفته بود: این پرونده را برای رسیدگی به دادسرا ارسال کرده‌ایم و دادسرا در حال رسیدگی به آن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
خوب معلومه اگه مملکت حساب وکتاب داشته باشه که این اتفاقات نمیفته طرف چندرغازبدهی مالیاتی داره ممنوع الخروجش میکنندبیمه 2روزه حکم مصادره اموال میگیره طرف 100میلیون دلاربرده معلوم نیست چه کرده آزادوراست راست میگرده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین