کد خبر: ۴۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

پولسازترین بازیگران سینما چه کسانی هستند؟

نشریه فوربس فهرستی از پولسازترین بازیگران فعال در هالیوود را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، «اسکارلت یوهانسون» با پیشی گرفتن از بازیگران مرد به عنوان پولسازترین بازیگر هالیوود در سال 2016 از سوی نشریه فوربس معرفی شد.

این بازیگر آمریکایی و 33 ساله در حالی به این عنوان دست یافت که فیلم‌هایش چون «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «دورد بر سزار» در 12 ماه گذشته 1.2 میلیارد دلار در سطح جهان فروخته است.

«رابرت داونی جونیور» و «کریس اوانز» که هر کدام فیلم‌هایشان 1.15 میلیارد دلار فروخته نیز به صورت مشترک جایگاه دوم این فهرست را به خود اختصاص دادند.

فوربس بر حسب فروش سالانه بلیت فیلم‌های هر یک از بازیگران اقدام به رتبه‌بندی بازیگران از حیث میزان درآمدزایی کرده است.

در این فهرست که بیشتر به بازیگران فیلم‌های پرفروش ابرقهرمانی اختصاص یافته است، «مارگت رابی» بازیگر فیلم «جوخه انتحار » در مکان چهارم و «ویل اسمیت» در مکان دهم جای گرفته و رتبه هشتم نیز به «رایان رینولدز» بازیگر فیلم «ددپول» رسیده است.

«امی آدامز»، «بن افلک» و «هنری کویل» بازیگران فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» نیز به ترتیب در رتبه‌های پنجم، ششم و هفتم جای گرفته‌اند.

اوایل ماه جاری نیز نشریه فوربس «کریس اوانز» را ارزشمندترین بازیگر هالیوود معرفی کرد که به ازای هر یک دلاری که دستمزد گرفته 135 دلار برای سازندگان فیلم سود به ارمغان آورده است، در آن فهرست «یوهانسون» در رتبه سوم قرار داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین