کد خبر: ۴۱۷۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
نفت تهران یک - سپاهان صفر

صعود نفت به فینال جام حذفی در یک بازی جنجالی

شاگردان علی دایی در دیداری عجیب و پربرخورد، با برتری یک بر صفر بر سپاهان به فینال جام حذفی فوتبال راه یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :
در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۳:۴۵ در اصفهان، نفت تهران به مصاف سپاهان رفت. در این دیدار پر برخورد و مهیج، شاگردان علی دایی با یک گل به پیروزی رسیدند تا نخستین فینالیست جام حذفی به این ترتیب مشخص شود.

تک گل بازی را ایمان مبعلی در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گل نفت در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست به ثمر رسید و در نیمه دوم در حالی که این تیم عقب نشسته بود، سپاهانی‌ها بر شدت حمله‌های خود افزودند و چندین بار تا آستانه گل تساوی پیش رفتند. در یکی از مهمترین صحنه‌ها، میلاد فراهانی دروازه‌بان نفت، توپ را از روی خط دور کرد اما بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده است.

در ادامه و در دقیقه ۷۹، توحید غلامی از نفت با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا نفت بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد.

در دقیقه ۸۷، داور به سود سپاهان پنالتی گرفت که این تصمیم با اعتراض شدید علی دایی همراه شد و حتی این مربی از بازیکنانش خواست که زمین را ترک کنند. اعتراض‌های دایی چند دقیقه ادامه پیدا کرد تا این که داور، او را هم اخراج کرد اما دایی از رفتن به سکوها امتناع می‌کرد تا این که بعد از چند دقیقه با وساطت محسن خلیلی و سایر نیمکت‌نشینان نفت، راضی شد و زمین را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، احسان حاج‌صفی ضربه پنالتی را به بیرون فرستاد تا آه از نهاد عبدالله ویسی و تمام سپاهانی‌ها برآید.

در دقیقه ۹۵ بازی هم شجاع خلیل‌زاده از سپاهان به خاطر ضربه‌ای که به صورت بوعذار زد اخراج شد تا هر دو تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین