کد خبر: ۴۱۷۲۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

قرارداد ۴۰۰ میلیون دلاری ایران و ATR برای ۲۰ فروند هواپیما

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل گفت: مقاماتی از کمپانی ATR روز چهارشنبه به تهران می‌آیند تا با مرور آخرین نسخه از قرارداد ۴۰۰ میلیون دلاری ایران و ATR این قرارداد به امضای نهایی طرفین برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
اصغر فخریه کاشان، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: قرارداد خرید هواپیما از کمپانی  ATR طی این هفته به امضا خواهد رسید.

وی ادامه داد: مسئولان مذاکره‌کننده از کمپانی ATR روز چهارشنبه این هفته به تهران می‌آیند تا برای آخرین بار مذاکرات بین ایران و ATR انجام بگیرد.

کاشان ادامه داد: روز چهارشنبه نسخه آخر قرارداد ما با ATR مرور می‌شود و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد این قرارداد به امضای طرفین می‌رسد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل در خصوص ارزش نهایی این قرارداد، گفت: ارزش قرارداد با ATR، ۴۰۰ میلیون دلار برای بیست فروند هواپیمای کوچک هفتاد نفره است.

فخریه کاشان هم‌چنین خبرداد که بر اساس قرارداد نهایی که روز چهارشنبه به امضای طرفین می‌رسد، ۵ فروند از این هواپیماها تا پایان امسال تحویل ایران ایر خواهد شد.

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، وی تأکیدکرد روز چهارشنبه آخرین مرحله از مذاکرات ایران با کمپانی‌ ATR برای خرید ۲۰ فروند هواپیمای کوچک انجام می شود.

به گفتهٔ فخریه کاشان این هواپیماها قرار است در مسیرهای داخلی به کار گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمدرضا پیروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
Atr دیگه کجاست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین