کد خبر: ۴۱۸۱۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

یک مرجع تقلید: با داستان گورخواب‌ها غوغا کردند در حالیکه مردم آمریکا کنار فاضلاب اسکان دارند

آیت‌الله مکارم شیرازی به موضوع فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از مشکلات و معضلات جامعه آمریکا خبری درز پیدا نمی‌کند؛ اما وقتی چند نفر در کشور ما دچار این مشکل می‌شوند، آن را در فضای مجازی بیداد می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله مکارم شیرازی صبح روز چهارشنبه (15 دی) در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به موضوع فضای مجازی اشاره و اظهار کرد : امروز فضای مجازی با مشکلات جامعه ما ارتباط تنگاتنگی پیدا کرده و تبدیل به فضایی آلوده، کثیف و منجلاب شده و فساد در آن غوغا می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه جناب رئیس جمهور باید برای این مسئله اهمیت فوق العاده‌ای قائل شوند، ادامه داد: امروز تمام دولت‌های استکباری و استعماری دشمن ما هستند و حداکثر استفاده را از این فضا انجام می‌دهند.

این مرجع تقلید ادامه داد: امروز تمام سموم اخلاقی، سیاسی، اعتقاد، اهانت به مقدسات و ... را وارد این فضا کرده و از آن بهره‌برداری می‌کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: اخیرا دشمنان با داستان گورخواب‌ها در فضای مجازی غوغایی به پا کردند؛ در حالی که در خود آمریکا صدها هزار نفر کارتن خواب وجود داشته و حتی برخی در کنار فاضلاب‌ها اسکان دارند.

این استاد حوزه تصریح کردند: از این مشکلات و معضلات جامعه آمریکا خبری درز پیدا نمی‌کند؛ اما وقتی چند نفر در کشور ما دچار این مشکل می‌شوند، آن را در فضای مجازی بیداد می‌کنند.

این مفسر قرآن کریم بیان کرد: اصلاح فضای مجازی درد بی‌درمان نیست؛ بلکه قابل درمان است؛ اما طالب عزم الهی و جدی است.

وی تاکید کرد : اصلاح این فضا هزینه دارد؛ ولی هزینه آن چنان زیاد ندارد؛ لکن سرنوشت جامعه با آن مرتبط است و باید فکری برای آن کرد.

او افزود : امیدواریم رئیس جمهور، دولتمردان، صدا و سیما و همچنین نهادهای قضایی دست به دست هم داده و برای آن فکری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
5
یک عکس از مردم بدبخت فاضلاب نشین آمریکا بگذارید تا مردم قدر گور را بدانند و ناشکری نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
یادم می اید ایام کودکی در درسی نمره 3 گرفته بودم برگه پسر کد خدا را نگاه کردم دیدم در یک سوال بهتر از او جواب دادم هنگامی که به خانه رسیدم با ذوق و خوشحالی گفتم بابا من این سوال را بهتر از پسر کدخدا نوشتم.
در ان زمان اینه ای کنار پنجره دفتر مدرسه بود که هنگامی که افراد به این اینه نگاه می کردند می توانستند نمرات ماها را ببیندد ما نیز هر روز نقشه می کشیدم که اینه را یشکنیم گاهی اینه ها را می شکستیم اما اینه جدیدی نسب می شد (اینه چو عیب تو بنمود راست خود شکن اینه شکستن خطاست)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین