کد خبر: ۴۱۸۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

زیدان: رونالدو شایسته کسب توپ طلا بیشتری است

سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم پرتغالی تیمش شایسته کسب توپ طلا بیشتری است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته هفدهم لالیگا با پنج گل گرانادا را شکست داد. زین‌الدین زیدان پس از این پیروزی گفت: کسب چنین نتیجه ای آسان نیست. بازی را قدرتمند شروع کردیم و به طور پیاپی گلزنی کردیم. پس از آن کار برایمان راحت شد. توانستیم برابر تیمی دفاعی چنین نتیجه‌ای کسب کنیم. کاری که بازیکنان انجام می‌دهند آسان نیست اما باید به این روند ادامه داد. از کسب سه امتیاز خوشحالم.

گرانادا حتی نتوانست یک توپ در چهار چوب داشته باشد. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: همیشه زمانی که نیمه نخست سه یا چهار گل زده می‌شود، تیم پیروز نیمه دوم بدی را پشت سر می‌گذاشت اما در این بازی این اتفاق نیفتاد. به حریف احترام می‌گذاریم. ما خیلی خوب کار کردیم. در لالیگا دریافت گل اهمیتی ندارد اما در بازی‌های حذفی مهم است. امیدوارم به این روند ادامه دهیم.

پیش از بازی از کریستیانو رونالدو تقدیر شد. مهاجم پرتغالی چهار توپ طلایش را به سانتیاگو برنابئو آورده بود. زیدان درباره رونالدو گفت: او بیشتر از همه ما در سال ۲۰۱۶ عنوان کسب کرد. این اتفاق خیلی خوبی است. رونالدو شاید شایسته توپ طلا بیشتری باشد. عملکردش در سالی که گذشت فوق‌العاده بود. خوشحالم. شایسته این جوایز بود. برگزاری چنین مراسمی پیش از بازی عجیب بود اما به خوبی انجام شد.

سرمربی فرانسوی درباره شباهت تیمش با مادرید کهکشانی اظهار کرد: دوست ندارم مقایسه کنم. تیم ما خوب بود و این تیم نیز خوب است. در مادرید همیشه بازیکنان فوق‌العاده و بهترین‌ها بازی می کنند اما باید این موضوع را در عمل نشان دهیم که این کار را انجام می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین