کد خبر: ۴۱۹۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد در میان اندوه فراوان مسئولان دانشگاه آزاد برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد عصر امروز با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی عضو هیأت موسس دانشگاه آزاد، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو هیأت موسس دانشگاه آزاد، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، انصاری معاون رئیس‌جمهور، گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان، جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزندان و همسر آیت‌الله هاشمی، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، معاونان وی، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد و عموم مردم در مرکز اسلامی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد برگزار شد.

در انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی در محل ساختمان دانشگاه آزاد بنرهایی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نصب بود و بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد هم با یک بنر مشکی نشان‌دهنده عزادار بودن این دانشگاه بود. همچنین در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه یک ایستگاه صلواتی تعبیه شده بود که از عابران پذیرایی می‌کرد.

در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیز عکس‌هایی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به چشم می‌خورد و تاریخچه فعالیت‌های وی را نشان می‌داد.

معاونان دانشگاه آزاد و جمعی از مدیران کل و مسئولان این دانشگاه مقابل مسجد دانشگاه ایستاده بودند و به میهمانان خوشامد می‌گفتند.

به گزارش فارس، میرزاده، یاسر هاشمی، مهدی هاشمی و محسن هاشمی نیز داخل مسجد ایستاده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین