کد خبر: ۴۱۹۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

گلپایگانی: تا زمانی که رهبری داریم نباید نگران بود/ایشان در سلامت کامل کار خود را انجام می‌دهند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بابیان اینکه امروز اداره دنیا در دست اراذل است، گفت: دشمنان به دلیل وجود نیروهای مسلح قوی و پرتوان جرأت دست‌اندازی به کشور ما را ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س) که ‌در تالار بیداری این موسسه برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته علما و روحانیون در پیشبرد اهداف متعالی اسلام اظهار داشت: آنچه مسلم است نقش عظیم روحانیت در تبیین معارف اهل‌بیت در طول تاریخ است حتماً باید اعاظم و بزرگان خود را شناخته و بشناسانیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه  شخصیت‌های بزرگی نقش برجسته‌ای در انتقال معارف به آیندگان داشته‌اند، گفت: اگر امام راحل توانستند این انقلاب عظیم را به سرانجام برسانند، و این جنبش عظیم را با همراهی مردم رهبری کنند ثمره تلاش‌های طاقت‌فرسای شخصیت‌های بزرگ در طول تاریخ است.

وی بابیان اینکه لازم است تا طلاب در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران بخشی از فعالیت خود را در سیر مطالعه این بزرگان قرار دهند، افزود: در انقلاب اسلامی بیش از 2 هزار و پانصد طلبه شهید داریم که خون خود را درراه اسلام دادند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی گفت: حکومت پهلوی و حکومت شاهان کمر به از بین بردن ریشه تشیع و اسلام بسته بودند، رضاخان بعد از رفتن به ترکیه و بازگشت به ایران کمر به نابودی هر چه رنگ و بوی دین داشت، بست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به داستان قتل‌عام مسجد گوهرشاد گفت: رضاشاه به دنبال از بین بردن حجاب بود و ادامه‌دهنده راه او پسرش محمدرضا شاه بود، همین کاری که دشمنان اسلام در حال انجام هستند.

وی گفت: اگر این انقلاب به وجود نمی‌آمد و این بساط شیطانی برچیده نمی‌شد چیزی از اسلام به‌جز اسم آن باقی نمی‌ماند، از همین رو رسالت بانوان و خواهران طلبه این است که معارف اهل‌بیت را خوب فراگرفته و به دیگران منتقل کنند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی بیان کرد: آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله شرعی ازجمله شخصیت‌های برجسته‌ای بودند که در تأُسیس حوزه علمیه خواهران نقش ویژه‌ای داشتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بابیان اینکه دشمنان به دنبال آن هستند که بگویند دین و حجاب با علم و دانش سازگار نیست، افزود: در دنیای آلوده غرب به زنان به شکل یک ابزار نگاه می‌کنند و مسائل به وجود آمده در انتخابات ریاست جمهوری خود گویای این امر است.

وی بابیان اینکه امروز دست اداره دنیا در دست اراذل است، گفت: افراد هوس‌ران و بوالهوس حکمرانی جهان امروز را به عهده‌ دارند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی بابیان اینکه حیثیت، آبرو و همه‌چیز در نظام اسلامی وجود دارد، گفت: چشم و گوش ما باید به دهان مقام معظم رهبری باشد و تا زمانی که رهبری داریم نباید نگران بود و ایشان در سلامت کامل و شادابی کار خود را انجام می‌دهند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: فرماندهی نیروهای مسلح ایشان بالمباشره فرماندهی می‌کنند و از زمان رهبری ایشان نیروهای مسلح بسیار قوت یافته است، دشمنان به دلیل وجود نیروهای مسلح قوی و پرتوان جرأت دست‌اندازی به کشور ما را ندارند.

به گزارش تسنیم، وی گفت: حوزه‌های علمیه خواهران نقش اساسی در پیشبرد اهداف جامعه دارند، مدیران این موسسه منشأ خدمات ارزنده‌ای بودند و از امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی بجستانی عهده‌دار مدیریت جامعه الزهرا(س) هستند.

محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: طلاب در کنار درس و بحث به تهذیب بیشتر اهمیت دهند و بانوی طلبه‌ای که در این مکان مقدس اقدام به تحصیل می‌کند باید در زمان فارغ‌التحصیلی تغییر و تحول بسیاری داشته باشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر بهره‌گیری از معارف عظیم اهل‌بیت(ع) گفت: امید است که طلاب خواهر مبلغی خوب و آگاه به مسائل زمان باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین