کد خبر: ۴۲۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

کپی سخنرانی تبهکار فیلم «بتمن» توسط ترامپ

...و چه فیلمی می تواند دونالد ترامپ را بیش از هر فیلم دیگری جذب خود کند، همچون فیلمی که در مورد یک میلیاردر با اختیار و قدرت مطلق که می تواند خواسته های فراتر از قانون خود را تحمیل کند؟!
آفتاب‌‌نیوز :
 
به عنوان یک مشتاق اخبار تلویزیونی، نمایش های هالیوودی و برنامه های طنز و کمدی شبانه، باید گفت که گویا دونالد ترامپ نیز وقت با ارزش و گرانبها را که باید صرف کار خود کند، صرف تماشای فیلم های سینمایی می کند! و چه فیلمی می تواند دونالد ترامپ را بیش از هر فیلم دیگری جذب خود کند، همچون فیلمی که در مورد یک میلیاردر با اختیار و قدرت مطلق که می تواند خواسته های فراتر از قانون خود را تحمیل کند؟!

به گزارش تابناک، اما شاید دونالد ترامپ در آینه خیره شود و بروس وین (Bruce Wayne) شخصیت اصلی و قهرمان فیلم بتمن را ببیند اما در حقیقت او باید بیشتر، آقای بین (Bane) را در آینه ببیند؛ همان شخصیتی که نیروی بی رحمانه و ظالمانه خود را برای غصب کردن قدرت به کار گرفت.

در فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد (The Dark Knight Rises)، شخصیت بین (Bane) در سخنرانی و نطق خود (پس از تصرف شهر) اعلام کرد که مردم شهر گاتهام را آزاد کرده است! اما بین (Bane) در واقعیت در حال تخریب تمام زیر ساخت های شهر و فرو بردن شهر در هرج و مرج و تاریکی بود.

سخنرانی بین در حالی که تمام شهر به وسیله یک بمب به گروگان گرفته شده بود: ما شهر گاتهام را از فساد نجات دادیم! ثروتمندان و ستمگران چندین نسل، فرصت را از شما گرفتند و ما این فرصت را به شما برمی گردانیم ... شما مردم. این فیلم از سخنرانی دونالد ترامپ و بین شما را حیرت زده خواهد کرد

این سخنرانی، خواسته یا ناخواسته و یا حتی به طور تصادفی – تقریباً کلمه به کلمه همان چیزی است که دونالد ترامپ در سخنرانی خود در مراسم تحلیف گفت و در مجله Entertainment Weekly مورد اشاره قرار گرفت.

دونالد ترامپ روی پله های ساختمان کنگره در واشنگتن ایستاد و گفت: امروز، ما فقط قدرت را از یک حزب به حزب دیگر انتقال نمی دهیم، بلکه در حال انتقال قدرت از واشنگتن دی سی به شما هستیم ... شما مردم. مدت زیادی است که گروه اندکی، تمام منافع حکومت را درو می کنند، در حالی که مردم هزینه آن را می دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین