کد خبر: ۴۲۳۵۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

واکنش تندی خداداد عزیزی به اظهارات فولادی‌ها: دوره اوج من، بختیار، خاک بازی می‌کرد!/اگر بازیکن من درباره سعداوی حرف می‌زد، با لگد بیرونش می کردم!

سرمربی تیم سیاه‌جامگان واکنش تندی به اظهارات فولادی‌ها نشان داد؛ او معتقد است که آنها مظلوم نمایی می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
خداداد عزیزی در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره حواشی دیدار فولاد و سیاه‌جامگان، اظهاراتی که نعیم سعداوی و برخی بازیکنان اهوازی علیه خودش انجام دادند، داوری‌های لیگ‌برتر و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:
 
اسم مظلوم نمایی را اخلاق مداری می گذارند
برخی افراد با مظلوم‌نمایی، شلوغ کردن و ادا و اصول درآوردن می‌خواهند کارشان را پیش ببرند و جالب است که اسم این را اخلاق‌مداری می‌گذارند. خوشبختانه یا متاسفانه الان فضا با 20 سال پیش فرق کرده، آنقدر دوربین و گوشی موبایل و چیزهای دیگر وجود دارد که همه چیز را ثبت کند. زمانی ما بازیکن ابومسلم بودیم و مربی تیم بعد از بازی که باخته بودیم، می‌گفت در اهواز 7بار توپ را به تیر زدیم و یک توپ آوردند و گل شد در صورتی که کاملا همه چیز برعکس بود ولی چون دوربینی نبود که اتفاقات را ثبت کند، هیچ کس متوجه نمی‌شد چه کسی راست می‌گوید. الان اما دیگر دوره این چیزها گذشته است.

واکنش تندی خداداد عزیزی به اظهارات فولادی‌ها: دوره اوج من، بختیار، خاک بازی می‌کرد!/اگر بازیکن من درباره سعداوی حرف می‌زد، با لگد بیرونش می کردم!
 
انصاری فریاد می زد من توپ را بیرون نمی زنم
نعیم سعداوی مصاحبه کرده و گفته داور جلوی ما گریه کرد، التماس کرد که پنالتی را بیرون بزنید! این در حالی است که داور چهارم گفت پنالتی‌ای رخ نداد. اصلا خود فولادی‌ها می‌گفتند که داور پنالتی بگیرد ما توپ را بیرون می‌زنیم. این حرف‌ها چیست؟ کاش می‌توانستیم به فولادی‌ها بفهمانیم وقت این چیزها گذشته، اگر پنالتی گرفته شده، بروید و توپ را به گل تبدیل کنید. ساسان انصاری فریاد می‌زد که من توپ را بیرون نمی‌زنم و این چیزها برایم عجیب نیست.
 
شاید در ورزشگاه دیگری بودند!
یکی از بازیکنان فولاد مصاحبه کرده و گفته ما باید دو یا سه گل دیگر می‌زدیم. شاید این بازیکن جای دیگری بوده، در ورزشگاه دیگری حضور داشته و یا اینکه فوتبال دیگری را می‌دیده است. وقتی داور گل درست ما را مردود اعلام کرده چطور ادعا می‌کنید سوار بر بازی بودید؛ فیلم بازی وجود دارد. هرکس باور ندارد برود این فیلم را بببیند. اگر طرفداران فولاد ناراحت بودند به دلیل این نبود که پنالتی گرفته نشده، دلیلش نحوه بازی فولاد بود.
 
دلیل اعتراض فولادی ها پول است، نه حق خوری!
می‌بینم که اعضای تیم فولاد گفته‌اند به خاطر این حق‌خوری در مسابقات و تمرینات شرکت نمی‌کنیم. آیا واقعا دلیلش این است؟ مشکل اصلی فولاد این است که برای اولین‌بار فقط 20درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند و به همین خاطر در تمرینات شرکت نمی‌کنند. در این شرایط ما چه باید بگوییم، بازیکنان من 10درصد پول گرفته‌اند اما سرشان را هم در زمین می‌دهند.
 
بختیار در دوره اوج من خاک بازی می کرد
من خیلی بازیکنان را نمی‌شناسم اما شنیدم آن بازیکن فولاد که قبلا در استقلال بود (بختیار رحمانی) حرف‌هایی زده است. من نباید جواب او را بدهم چون بچه محله‌هایش هم او را نمی‌شناسند. نعیم سعداوی که مدعی اخلاق‌مداری در فوتبال است و ادعای رفاقت با من می‌کند و می‌گوید شاگرد مکتب مایلی‌کهن است، به بازیکنش یادآوری کند زمانی که من در تیم‌ملی بازی می‌کردم او در حال خاک‌بازی بود و خاک روی دست‌هایش می‌ریخت. 
 
اگر بازیکن من درباره سعداوی حرف می زد...
فقط یک چیز را بگویم اگر بازیکن من راجع به سعداوی و پیشکسوتان و یا هم دوره‌های من حرفی بزند، او را با لگد از تیمم بیرون می‌کنم. سعداوی یک جا می‌گوید خداداد اسطوره، الگو و رفیق ماست اما جای دیگر جلوی بازیکنش را نمی‌گیرد.
 
مگر فولاد، رئال یا بارسا است که تهدید به کناره گیری اش می کنند؟
متاسفانه بابت پنالتی‌ای که اصلا اتفاق نیفتاده چانه می‌زنند در حالی که 3 امتیاز ما پریده است، ما مورد ظلم واقع شدیم و نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند. اگر یک امتیاز گرفتن از صدقه سر همین داور بود حالا هم که گفته‌اند فوتبال ایران بدون فولاد باید لیگ را ادامه دهد. اگر اینطور شود فوتبال ایران می‌میرد؟ مگر فولاد رئال یا بارساست که این حرف را می‌زند. چه کسی را تهدید می‌کند؟ حرف من با ملت خوزستان این است که بروند فیلم بازی را ببینند، آنهایی که دم از حق‌خوری می‌زنند چه بازی‌ای انجام داده‌اند که حالا اینطور مصاحبه می‌کنند؟
 
به مردم دروغ نگویید
تیم سیاه‌جامگان بدون پول، بدون زمین، بدون غذا، بدون یار و با قراردادهای بسیار پایین اینطور فولاد را تحت فشار قرار داد. باورتان نمی‌شود که تمام قرارداد بازیکنان داخل زمین سیاه‌جامگان را جمع کنید به اندازه یک بازیکن فولاد نمی‌شود. آقایانی که ادعایتان می‌شود، حداقل به مردم دروغ نگویید.
 
درگیری با خبرنگار نداشتم
من درگیری‌ای با خبرنگاران نداشته‌ام، همیشه وظیفه‌ام بوده در جلسه‌های مطبوعاتی شرکت کنم اما بعد از بازی یکی از خبرنگاران از من پرسید کار شما برای بیرون کشیدن تیم غیرحرفه‌ای بوده، من گفتم کار ما غیرحرفه‌ای بوده کار تماشاچیان شما که صندلی را به زمین پرتاب کردند حرفه‌ای بود؟ او گفت سوال من را با سوال جواب ندهید که من هم عصبانی شدم و گفتم شما نمی‌توانید برای من تعیین تکلیف کنید. من شاید اصلا دوست نداشته باشم پاسخ آن سوال را بدهم.
 
به کامرانی فر گفتم از همه بیشتر کنار می آیم
درباره داوری‌ها چرا ما از همه تیم‌ها بیشتر متضرر شدیم؟ اگر قرار است تیمی ناراضی باشد، سیاه‌جامگان است. در بازی با سایپا یک امتیاز ما را گرفتند و اگر آن اتفاق نمی‌افتاد الان سایپا اینطور از انتهای جدول جدا نمی‌شد. دیشب با کامرانی‌فر حرف زدم و به او گفتم قسم می‌خورم اگر اعتراض می‌کنم از همه بیشتر هم کنار می‌آیم. می‌گویند خداداد هوچی‌گری می‌کند در همین بازی با فولاد همان بازیکنی که شما اسمش را آوردید داشت گریه می‌کرد که پنالتی رخ داده بود. اتفاقا آقای کامرانی‌فر و داوران باید ممنون من باشند که تیمم را بیرون کشیدم چون در آن صحنه توپ را روی نقطه پنالتی کاشته بودند و ساسان انصاری دوان دوان می‌خواست ضربه را بزند.
 
50 سال دیگر تیمم را بیرون نمی کشم
خودم می‌دانم کار من برای کشیدن تیم به بیرون از زمین غلط بود ولی در آن لحظه چاره‌ای نداشتم. می‌خواستم تیم را بیرون بکشم تا در کنار زمین با بازیکنان صحبت کنم و جریان بازی را بخوابانم، من که تا 50 سال دیگر تیم را بیرون نمی‌کشم. به کامرانی‌فر گفتم اعتراض من، دایی، قلعه‌نویی، سعداوی و ... ناخودآگاه است مثل این می ماند که یک خودرو از روی پای شما در خیابان عبور کند و ناخودآگاه داد و فریاد انجام دهد. باور کنید هدف من و یا مربیان دیگر این نیست که با داد زدن داور را در دست بگیریم یا اتفاقات دیگری را رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
1
3
یه مشت............. (والبته پولدار) شده اندمافیای فوتبال. این اقا فکر می کنه باقلدری می تونه نابلدی اش راجبران کنه. فکرکرده ایدکه اگر این روش باب شود هرتیمی قلدرترباشه دیگه نمیشه علیه اش پنالتی گرفت وحتما باید برنده اززمین بره بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
3
وقتی خداداد از .... در جوانی گفت دلمان بحالش سوخت و حالا که می فهمیم فقر فرهنگی هم دارد بیشتر دلمان می سوزد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
1
2
ظرفیت قهرمان شدن در استرالیا را نداشت.سرریز کرد و سرتا پاش آلوده شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین