کد خبر: ۴۲۴۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

انسداد برخی از محورهای مواصلاتی/ لزوم رعایت مسائل ایمنی

رئیس پلیس راهور از مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی کشور به علت بارش برف، احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار مهری در مصاحبه تلفنی با صداوسیما از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج به علت بارش برف خبر داد.

رئیس پلیس راهور افزود: ترافیک در مسیر جنوبی آزاد راه کرج قزوین، محدوده استاندارد تا پل فردیس و مسیر جنوبی آزاد راه تهران کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک به علت بارش برف نیمه سنگین است.

وی افزود: براساس گزارش های دریافتی بارش برف در بیشتر محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، مازندران، گیلان، قزوین، البرز و در ارتفاعات هراز، فیروزکوه و کندوان واقع در استان مازندران همچنان ادامه دارد.

سردار مهری گفت: در محورهای سولایت - قوچان واقع در خراسان رضوی ، گردنه قلاجه در استان کرمانشاه ، محور کوهرنگ - مسجد سلیمان واقع در استان چهارمحال و بختیاری و در مسیر قم - تهران بارش برف گزارش شده است.

سردار مهری از یخ زدگی و لغزندگی محورهای زنجان-طارم، زنجان- میانه در استان زنجان و اسالم- خلخال و اردبیل - سراب واقع در استان اردبیل خبر داد و گفت: به علت یخ زدگی این محورها حتما رانندگان با زنجیر چرخ تردد کنند.

وی همچنین از بارش باران و مه گرفتگی و کاهش دید در بیشتر محورهای دو استان خراسان جنوبی و گلستان خبر داد و از رانندگان خواست حتما با رعایت مسائل ایمنی و دقت زیاد در مسیرهای مه گرفته رانندگی کنند. 

سردار مهری از مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی کشور به علت بارش برف، احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی خبر داد.

وی گفت: محورهای شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، پونل-خلخال در استان های اردبیل و گیلان، سروآباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه ، سه راهی پونل در استان گیلان و محور فرعی عشایری سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

سردارمهری افزود: محور کرج-چالوس در استان های البرز و مازندران نیز برای ایمن سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ 20 اسفند 1395 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20 الی ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی انجام می شود.

وی گفت: محور کرج - چالوس از ساعت 15 دقیقه بامداد امروز به علت بارش برف و نداشتن ایمنی کافی و مسیر هراز از ساعت 05:20 صبح امروز به علت برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخورداراست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین