کد خبر: ۴۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

رانیری: بازیکنانم باید فصل گذشته را فراموش کنند

سرمربی لسترسیتی عنوان کرد تیمش باید درخشش در فصل قبل و قهرمانی در لیگ جزیره را فراموش کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، منچستریونایتد و لسترسیتی آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند. یونایتد توانست به راحتی میزبانش را با سه گل شکست بدهد. 

کلودیو رانیری بعد از شکست تیمش در این بازی گفت: برای هواداران ناراحتم. آنها لیاقتی بیش از این داشتند. آنچه که به بازیکنان در تمرینات گفته بودم را امشب ندیدم. حالا یک ذهنیت روشن در مورد بازیکنانم دارم. باید بر روی لیگ برتر انگلیس تمرکز کنیم و جایگاه خودمان را در جدول تغییر بدهیم. من و بازیکنان، کنار هم هستیم. به بازیکنانم اعتماد دارم و آنها نیز به من اعتماد دارند. دوست داریم هرچه سریع‌تر خودمان را از بحران خارج کنیم. بازیکنان لستر از اینکه من سرمربی تیم هستم، خوشحال هستند. مشکل خاصی هم در تیممان نداریم. 

سرمربی گرگ‌ها که به عنوان بهترین مربی سال جهان نیز در مراسم فیفا انتخاب شد، در ادامه اظهار کرد: باید فصل گذشته را فراموش کنیم. درست است. فصل قبل عالی بودیم ولی دیگر باید آن فصل را فراموش کنیم و به فکر فصل جاری باشیم. ما لسترسیتی هستیم و باید در هر بازی بجنگیم. تغییری نکردیم و شرایط بدی هم نداریم. همان لسترسیتی فصل قبل هستیم. نمی‌دانم چرا این نتایج رقم می‌خورد.  می‌خواستیم نتیجه دیگری رقم بخورد اما بازی برای منچستریونایتد آسان نیست. آنها را مجبور نکردیم که برای گل زدن با ما بجنگند. می‌خواستم تیم ما قدرت و شخصیتش را به نمایش بگذارد اما امشب به خوبی این کار را انجام ندادیم.

لسترسیتی ضعیف ترین مدعی قهرمانی در تاریخ لیگ برتر است که با شکستی که برابر منچستریونایتد در خانه متحمل شد الان باید برای بقا در لیگ برتر تلاش کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین