کد خبر: ۴۲۵۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

وزیر بهداشت: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری فردا ترخیص می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بازگشت از سفر به استان گلستان برای عیادت از حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری به بیمارستان رفت و در جریان اقدامات درمانی انجام شده برای وی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
سید حسن هاشمی اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری یکی از ورزشکارترین افرادی هستند که ما از نسل انقلاب اسلامی می‌شناسیم و در این زمینه هم مانند سایر زمینه‌ها موفق هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به انجام آنژیوگرافی عروق قلب برای حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری، گفت: دلیل سلامتی ایشان، ممارست در انجام ورزش و تحرک بدنی است و نیازی به اقدامات درمانی بیشتری وجود ندارد. آنچه که علاقه‌مندان به ایشان را نگران کرده بود، اخبار و شایعاتی است که در فضای مجازی مطرح شده است.

به گزارش وبدا، هاشمی ضمن تشکر از حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری که بیمارستان دولتی را برای پیگیری درمان خود انتخاب کرد، خاطرنشان کرد: بنده از ارادتمندان قدیمی ایشان هستم و بعد از انجام اقدامات درمانی، از بستری شدن ایشان آگاهی پیدا کردم. الحمدالله وضعیت جسمی آقای ناطق خوب است و جای نگرانی وجود ندارد و فردا هم ترخیص می‌شوند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین