کد خبر: ۴۲۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

تصادف مهیب پراید، قتل معلم بازنشسته را افشا کرد

تصادف مهیب خودرو پراید با جدول خیابان، راز قتل معلم بازنشسته را فاش کرد. تحقیقات پلیسی هم نشان داد عامل جنایت قصد سرقت خودرو را داشته که پس از تصادف مجبور به ترک محل شده است.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت 8 شب پنجشنبه 14 بهمن، تصادفی مرگبار در یکی از خیابان‌های شهرستان اهواز به پلیس اعلام شد. به دنبال این خبر، مأموران راهنمایی و رانندگی خود را به محل حادثه رسانده وپس از بررسی‌ها پی بردند راننده میانسال به قتل رسیده است.

به گزارش ایران ، بدین ترتیب بلافاصله موضوع به تیم جنایی شهر اهواز اعلام شد و کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند. پزشک قانونی هم علت اولیه مرگ را اصابت جسمی سنگین به ناحیه سر قربانی اعلام کرد.

در بازرسی از خودرو پول‌، تلفن همراه و مدارک مقتول به‌دست آمد که نشان می‌داد قربانی جنایت معلم بازنشسته‌ای است که مدت هاست با خودرو پرایدش مسافرکشی می‌کند.

در ادامه تحقیقات و با توجه به شواهد به‌دست آمده این احتمال از سوی کارآگاهان جنایی مطرح شد که عامل جنایت قصد سرقت خودروی معلم بازنشسته را داشته است اما زمانی که ضربه را به سر او وارد کرده، راننده پشت فرمان جان داده و فرمان خودرو از دست‌اش خارج شده است. بعد هم با جدول کنار خیابان تصادف کرده است. تصادفی که توجه رهگذران را جلب کرده بود و سارق ناشناس به خاطر ترس از دستگیری، محل را ترک کرده بود.

سرهنگ قاسم‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان دراین باره گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل قتل معلم بازنشسته ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین