کد خبر: ۴۲۵۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

کشف جسد دومین کارگر انتقال برق در جیرفت

بخشدار جبالبارز جیرفت گفت: جسد دومین کارگر خط انتقال برق جیرفت عصر امروز سه شنبه بعد از سه روز تلاش در ارتفاعات پوشیده از برف جبالبارز پیدا و به پزشکی قانونی این شهرستان تحویل داده شد.
آفتاب‌‌نیوز : هادی شهریاری در گفت و گو با ایرنا افزود: روز یکشنبه 17 بهمن 6 تن از کارگران خط انتقال برق شهرستان جیرفت در ارتفاعات برفی جبالبارز گرفتار شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از سه کارگری که برای نجات همکاران خود سعی داشت خود را به نزدیکترین روستای این منطقه بنام دهنو برسانند موفق به رسیدن به روستا و اطلاع رسانی از وضعیت همکاران خود می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از وضعیت کارگران خط انتقال برق در ارتفاعات جبالبارز یک اکیپ امداد و نجات متشکل از یک گروه اورژانس، هلال احمر، یک لودر و یک بالگرد برای کمک به حادثه دیدگان به این منطقه اعزام شد.

وی تصریح کرد: یک نفر از کارگران خط انقال برق جیرفت که خود را به روستای دهنو سغدر از توابع جبالبارز رسانده نجات یافته است و 2 تن از این کارگران فوت کرده اند که جسد یک نفر روز گذشته و جسد نفر دوم نیز عصر امروز کشف شد.

شهریاری با بیان اینکه برودت و سرمای هوا مانع انجام اقدامات امداد هوایی و زمینی در منطقه جبالبارز از توابع جیرفت شده است گفت: جستجو برای نجات جان سه تن از کارگران مفقود شده خط انتقال برق همچنان ادامه دارد.

جبالبارز در 46 کیلومتری شمال شهر جیرفت و در راه اصلی جیرفت - کرمان قرار دارد.
این شهر دارای سه دهستان و 30 هزار نفر جمعیت است.

شهرستان جیرفت دارای اقلیم متنوع است و با وجود گرمسیر بودن، مناطق کوهستانی و سردسیر نیز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
آیا اینها نباید بیسیم ، یا جی پی اس داشته باشند ، براستی آیا موبایل هم نداشته اند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین