کد خبر: ۴۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

سیف: بخشنامه بخشودگی جرائم بانکی امروز ابلاغ می شود/ مشکلی برای تامین اسکناس شب عید نداریم

رییس کل بانک مرکزی گفت: بخشنامه بخشودگی جرائم زیر 100 میلیون تومان امروز به بانک ها ابلاغ می شود و بانک ها می توانند در این جهت اقدامات لازم را انجام دهند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ولی الله سیف روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز گزارشی از سفر اعضای هیات دولت و اقدامات صورت گرفته در استان ها ارائه شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارائه تسهیلات 80 میلیونی وام ازدواج توسط صندوق قرض الحسنه مهرایران مشکلی قانونی ندارد؟ گفت: در خصوص جزئیات این مساله باید سوال کنم.
رییس کل بانک مرکزی درخصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به اصناف ساختمان پلاسکو نیز اظهارداشت: دبیرخانه ای برای این منظور تشکیل شده است و پس از معرفی دبیرخانه به اتاق اصناف افراد می توانند از آن طریق تسهیلات دریافت کنند.

سیف درباره تک نرخی شدن نرخ ارز نیز گفت: این اقدام نیازمند گسترش روابط بانکی بین المللی در حد نیاز است که در شرایط پسابرجام پیشرفت هایی حاصل شده و در حال گسترش است و طی ماه های آینده، این شرایط ایجاد خواهد شد و بانک مرکزی اقدام خواهد کرد.

وی درخصوص افزایش ساعت کاری بانک ها و تامین اسکناس شب عید نیز گفت: با توجه به تجربیات سال های گذشته مشکلی برای تامین اسکناس شب عید نداریم و جزئیات افزایش ساعت کاری بانک ها هم در دهه دوم اسفند اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین