کد خبر: ۴۲۵۶۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

عباس جدیدی: ما همیشه کشتی‌گیران آمریکایی را شکست داده‌ایم

دارنده‌ی نشان نقره‌ی کشتی آزاد بازیهای المپیک آتلانتا می‌گوید: کشتی‌گیران ایرانی همیشه در آوردگاه‌های معتبر جهانی توانسته‌اند بر کشتی‌گیران آمریکایی غلبه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : عباس جدیدی در گفت‌و‌گو با ایلنا، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، در خصوص حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در رقابتهای جام جهانی کرمانشاه افزود: حضور کشتی‌گیران آمریکایی در ایران اتفاق بسیار خوبی بود و نشان داد که  مردمان کشور ما  سفره‌دار و مهمان‌نواز هستند.

وی ادامه داد: ما نشان دادیم با مردم آمریکا دشمنی نداریم و آغوش اسلام روی همه باز است. ما در حقیقت با سیاست‌های خصمانه‌ی دولت آمریکا مشکل داریم.

قهرمان مسابقات جهانی 1998 جهان گفت: حضور تیم آمریکا در ایران پیام صلح و دوستی ملت ما را به جهان مخابره کرد. لذا امیدوارم مرام و مسلک مهمان‌نوازی هم از سوی عزیزان ما، همانند کشتی، به جا آورده شود.

جدیدی در خصوص تاثیر حضور آمریکایی در جام جهانی بر سطح فنی این مسابقات تاکید کرد: قطعا تیم آمریکا کشتی‌گیران خوبی دارد و حضور آنها در جام جهانی کرمانشاه با نفرات اصلی و عنوان‌دار نشان‌دهنده این است آنها روی کشتی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

عضو شورای شهر تهران اضافه می‌کند: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که کشتی ایران در دنیا اول است و بدون شک حضور آمریکایی‌ها در جام جهانی می‌تواند مصاف خوبی با کشتی‌گیران ایران باشد.

وی ادامه داد: البته لازم است بگویم که کشتی درآمریکا همانند ایران طرفداران زیادی دارد، در کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکا کشتی رونق بسیاری گرفته است. از ایام قدیم کشتی آمریکا قهرمانان زیادی را به دنیا معرفی کرده است. سبک کشتی آمریکایی بیشتر بر قدرت بدنی استوار است و با توجه به قوانین فعلی کشتی که بیشتر به هل دادن خلاصه شده است این قوانین برگ برنده‌ای برای آمریکایی‌ها در مسابقات محسوب می‌شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد:  کشتی‌گیران ایرانی همیشه در مسابقات مختلف بر کشتی‌گیران آمریکایی غلبه کرده‌اند و امیدوارم در رقابتهای جام جهانی نیز شاهد پیروزی مجدد ایران بر آمریکا باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
حرف نزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
والا به خدا انگار اسلحه رو سرش گذاشتن که چرت و پرت بگه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
از اول انتخاب در شورای نگهداری افتخاری شهر تهران همین یک بار در رسانه حرفی که در فهم تخصص است گفته شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین