کد خبر: ۴۲۵۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

گازگرفتگی شدید ۸ نفر در خیابان 17 شهریور/ دودکش بخاری نقص داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه گاز گرفتگی در خیابان ۱۷ شهریور خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی گفت: ساعت ۳:۲۲ بامداد حادثه گازگرفتگی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای ایستگاه ۹۹ س به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد این حادثه در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان منصور اتفاق افتاده و آتش نشان ها عملیات خود را در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قدیمی آغاز کردند.

ملکی در خصوص وضعیت ساکنان این منزل مسکونی گفت: یکی از ساکنان این منزل مسکونی پیش از رسیدن آتش نشان ها به محل موفق به باز کردن درب منزل مسکونی شده بود و پس از ورود نیروها مشخص شد تعدادی از شهروندان دچار گازگرفتگی شده اند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: در این حادثه ۵ زن و ۳ مرد دچار گازگرفتگی شدید شده و با تلاش آتش نشان ها به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با علت این گازگرفتگی گفت: آتش نشان ها پس از بررسی محل با دودکش بخاری مواجه شدند که دارای نقص بود و درکنار آن تمام درها و پنجره های این واحد مسکونی نیز بسته بود و به این خاطر مونوکسید کربن در فضا سبب گازگرفتگی شهروندان شد.

آتش نشان ها ساعت ۴:۱۲ پس از ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین