کد خبر: ۴۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

کریمی: نفت آبادان سقوط نمی‌کن

سرمربی مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:معتقدم این بازی به لحاظ زیبایی جزو بازی‌های خوب لیگ بود. ما بازی را با 3 دفاع شروع کردیم و سپس 4 دفاعه کردیم و همه کار کردیم تا گل بزنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت:فرا رسیدن 22 بهمن را تبریک می‌گویم. معتقدم این بازی به لحاظ زیبایی جزو بازی‌های خوب لیگ بود. ما بازی را با 3 دفاع شروع کردیم و سپس 4 دفاعه کردیم و همه کار کردیم تا گل بزنیم. هم ما کم دقت بودیم و هم آنها خوب دفاع کردند. در کل بازی‌ها شرایط برابر داشت. الان هم فیلم گل را دیدم چون خیلی شانسی به دروازه ما رفت.

فیروز کریمی گفت: ما سوار بر بازی بودیم و بعد از گل استقلال خوزستان به نظرم باید بازی را مساوی می‌کردیم و این مساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود که اتفاق نیفتاد.

وی افزود: 5 بازیکن به تیم ما اضافه شدند که این خیلی حرف‌ داخلش است. این موضوعی که من مطرح می‌کنم خیلی نکته دارد که 5 بازیکن در نیم فصل به تیم ما آمده‌اند و هر5 بازیکن فیکس شده‌اند. تا قبل از آمدن من به اینجا بازی‌ها 40 روز 40 تعطیل می‌شد ولی الان هر ساعت مثل قرص بازی می‌گذارند ما اصلا فرصت کاری نداشتیم ولی در این مدت خیلی تمرین کردیم.

به گزارش فارس،وی افزود: از بد روزگار زلیکانی و رضا نوروزی را از دست دادیم ولی ان‌شاءالله زلیکانی به ما ا ضافه شود و نوروزی هم هرچه سریعتر بهبود پیدا کند تا کارمان به خوبی پیش برود.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج نسبت به نیم فصل اول راضی هستید یا خیر گفت: نیم فصل دوم بازی‌ها سخت است شما پرسپولیس را که کنار بگذارید خیلی از تیم‌ها تفاوت کردند مثلا صبا‌،‌ ذوب آهن را در اصفهان برد و ما هم سپاهان را ضمن آنکه ماشین‌سازی که از 6 بازی خانگی‌اش دو امتیاز گرفته بود امروز سپاهان را در اصفهان برد. به خاطر این است که می‌گویم نیم فصل اول را با نیم فصل دوم قیاس نکنید.  نفت آبادان در آخرین بازی‌های نیم فصل اصلا خوب بازی نکرد و در 6 بازی آخر سه امتیاز گرفت. پس این کار را برای ما سخت می‌کند اما به هر حال باید تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت به لیگ آزادگان سقوط می‌کند گفت: اصلا چنین اتفاقی نمی‌افتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین