کد خبر: ۴۲۵۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

کواکبیان: ترامپ سرعقل خواهد آمد /موسوی‌لاری: مردم به نظام علاقه دارند و جلو تهدیدها می‌ایستند

یک عضو مجمع روحانیون مبارز گفت که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از علاقه مردم به نظام است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی لاری نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: سالروز پیروزی انقلاب را به همه مردم تبریک می گویم. ان‌شاء‌الله خداوند به همه ما توفیق دهد که ارزش‌های آفریده شده در روز ۲۲ بهمن را حفظ کنیم.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهد مردم با اساس و بنیان نظام و انقلاب همراه هستند و هرگونه حرکتی که این بنیان را تهدید کند مردم در مقابلش می ایستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی حاکی از علاقه مردم به نظام است. خود این حضور جواب روشنی به بدخواهان است.

همچنین مهر نوشت؛

ترامپ دست از پا خطا کند ملت ایران پشیمانش می کنند

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی اظهار داشت: حقیقتا این ملت شگفتی ساز است. هر سال پرشورتر از سالهای گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند. سیلی از جمعیت به سمت میدان آزادی سرازیر شده اند.

وی با اشاره به سه پیام حضور مردم در راهپیمایی گفت: یک پیام به مسئولین، نمایندگان و دولتمردان است که ملت پای نظام و استقلال ایستاده اند و شما باید به این ملت خدمت کنید؛ پیام خدمت به ملت مهمترین پیام است.

کواکبیان با اشاره به پیام دوم گفت: پیام دوم به کسانی است که فکر می کنند دست از آرمانهای انقلاب برداشته اند؛ مردم ۲۲ بهمن را عید ملی می دانند.

وی سومین پیام حضور مردم در راهپیمایی را به لفاظی های ترامپ برشمرد و گفت: درست است که ترامپ در سیاست تازه کار است اما توجه داشته باشد که اگر دست از پا خطا کند این ملت قبل تر از شما را پشیمان کرده و شما را هم پشیمان خواهند کرد. ترامپ به سرعقل خواهد آمد و می فهمد که تهدیدها به ضرر خود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
فرامرز ستایی مختاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
زبان تهدید زبان اندیشه نیست بنابراین کارایی ندارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین