کد خبر: ۴۲۵۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

احمد خاتمی: یکی از اهداف دشمن جدایی ملت از دین است

عضو هیئت رئیسهٔ مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: شکوه رزمایش امروز ملت ایران ضربه محکمی به ترامپ بود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا،  آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم پایانی 22 بهمن که در مصلی بزرگ امام خمینی ارومیه برگزار شد ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی گفت: دهه فجر امسال ما فاطمی بود و خیل عظیم جمعیت ابراز عشق به صدقه طاهره بود و کشور ما افتخار می کند که شیعه و سنی، یکپارچه عشق یه دخت نبی مکرم اسلام هستند.

وی ادامه داد: امروز ملت مدال را از امام راحل دارند که فرمود بدون تردید امت ما از امت حجاز در زمان پیامبر و امت عراق در زمان حضرت علی و فرزندان وی برتر هستند چرا که ملت امروز گام های خدا پسندانه برداشتند و با شکوه رزمایش امروز مشتی محکم به رئیس جمهور آمریکا زدند.

وی با بیان اینکه اینکه دشمن چه چیزی از ما می خواهد و ما چه باید انجام دهیم؟ گفت: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی، انقلاب با تحکیم روزافزون خود شاهد کینه توزی بیشتر دشمنان است.

خاتمی گفت: یکی از اهداف دشمن جدایی ملت از دین است و این درحالی است که هویت انقلاب ما دینی است و به دست رهبری دینی اداره می شود لذا باید مراقب توطئه هایی که دشمن از طریق شبکه های بیگانه برقرار می کند باشیم و بر تقویت ارزش های اسلامی تلاش کنیم.

وی دیگر هدف دشمن را جدا کردن مردم از نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: تحریم هایی که اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان ابزاری فلج کننده علیه ما استفاده کرد هم اکنون بخشی از آثار آن خودنمایی می کند و نشان می دهد هدف اصلی آن ها جدا کردن مردم از نظام اسلامی است، اما باید در نظر بگیریم تحریم ها، هزینه کوتاه کردن دست استکبار از منطقه است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با گذشت چندین سال از آغاز تحریم ها علیه ایران همچنان خمیازه می کشد گفت: رسانه های داخلی باید به خوبی به جهانیان انعکاس کنند که مردم هرگز از نظام اسلامی جدا نمی شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سومین هدف دشمن را جدایی از ولایت اعلام کرد و افزود: مردمی که برکت ولایت را حس کرده اند هرگز با دروغ ها و تخریب های فضای مجازی،  اطاعت از ولی فقیه را فراموش نمی کنند چرا که طبق گفته امام علی (ع) مردم نباید از حق و ولایت اهل حق که ولایت فقیه ماهم مصداق آن است جدا نشوند.

خاتمی با بیان حماقت رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا در مطرح کردن گزینه های روی میز خود گفت: بالاترین گزینه جنگ است و دشمن بر آن است ملت در برابر عربده کشی ها در جا بزند که این توقع از ملت عاشورایی ایران، تنها یک خیال باطل است.

امام جمعه موقت تهران اختلاف بین حوزه و دانشگاه، اختلاف بین ملت و دولت و در نهایت اقشار مختلف را از اهداف مهم دشمن شمرد و گفت:  فریاد قرآن، فریاد وحدت و فریاد امامان، فریاد ولایت است، و ملت ما نشان دادند در تمام عرصه ها علیرغم تمام اختلاف ها به صحنه آمدند و فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

وی ناامیدی ملت را از خواسته های دشمنان خواند و تصریح کرد: تلاش دشمن در فضاهای مجازی بر تحقق این امر مشهود است اما فروپاشی نظام ما تنها به مانند یک خواب بر دشمنان است و اکنون میبینیم کشور ایران قدرت اول منطقه و تاثیرگذار در سطح جهان است و فرودگاه نهایی این انقلاب به ظهور امام زمان (عج) ختم می شود.

خاتمی اظهار کرد: اعتیاد، فقر و بیکاری در کشور، دنیای ماتم است و قابل انکار نیست اما باید توجه داشت دشمن در پی بزرگنمایی مشکلات و کوچک نمایی موفقیت ها بوده و برخی مشکلاتی که امروز گریبان گیر مردم ما شده است در مقابل مشکلات حکومت سیاه که بر پایه دین ستیزی، مردم ستیزی، عفت ستیزی، استقلال ستیزی و آزادی ستیزی بنا شده بود چیزی نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن از هیچ تلاشی برای باز کردن باب مذاکره با ایران دریغ نمی کند اما واقعیت این است که آن ها در پی مذاکره نیستند بلکه به دنبال تحقیر ملت ایران  و تحمیل خواسته های خود بر این مرز و بوم هستند که در مقابل خردورزی امری شدنی نیست.

وی با بیان اینکه ملت ما امروزه با شور و حال سالهای اولیه انقلاب در صحنه های مختلف حاضر می شوند گفت: دشمن به دنبال این است بریدگی مردم از انقلاب را القا کند، اما ما به جهانیان نشان می دهیم تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده ایم و به فضل خدا در تمام عرصه ها با تمام قدرت حضور خواهیم یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین