کد خبر: ۴۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

سید عباسی: مادرم خواب دیده بود به پرسپولیس گل می‌زنم/ طرفدار فجرسپاسی‌ام!

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می‌گوید طرفدار تیم فجرسپاسی شیراز است.
آفتاب‌‌نیوز :
داوود سید عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی هشتاد و چهارم گفت: اینکه می‌گویند این بازی مثل بقیه بازی‌ها است و تنها سه امتیاز دارد حرف درستی نیست. چه قبل از دوران بازیگری ما و چه در دوران بازیگری ما، حساسیت این بازی بالا بوده است. حتی می‌شود حساسیت این بازی را در حد ال‌کلاسیکو دانست. اگر تیم‌ها در طول فصل نتیجه نگیرند و این بازی را ببرند، تا حد زیادی مشکلاتشان پوشش داده می‌شود. این بازی برای مردم خیلی حساس است و من فکر می‌کنم با توجه به شرایط خوب دو تیم در روزهای اخیر، یک داربی با کیفیت بالای فنی را شاهد باشیم. تصور می‌کنم پرسپولیس در این بازی بی گدار به آب نمی‌زند و استقلال هم احتیاط می‌کند ولی به لحاظ کلیت فنی بازی با کیفیتی را شاهد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از نتیجه داربی چیست، عنوان کرد: این دیدار مثل هندوانه در بسته است. ربطی به جایگاه دو تیم ندارد. هر تیمی که آرامش خود را حفظ کند موفق‌تر خواهد بود. در این بازی حتی اوت دستی هم می‌تواند در نتیجه اثرگذار باشد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره اینکه بالاخره هوادار کدام یک از این دو تیم است، بیان کرد: من طرفدار فجرسپاسی هستم. خدا لطف داشته که من در هر دو تیم بازی کردم و هیچوقت هم داربی را نباختم. می‌توانم حس برد در داربی را توضیح دهم و بگویم چقدر حس خوبی است ولی چون نباخته‌ام، حس شکست خوردن در داربی را نمی‌دانم. داربی از آن بازی‌هایی است که همه دوست دارند در آن بازی کنند. من ۴ بار بعد از داربی تست دوپینگ دادم و فکر هم می‌کنم انتخاب من هدفمند بوده است چون همه تلاشم را برای ارائه یک بازی خوب به کار می‌بستم.

سیدعباسی در پایان و در پاسخ به این سوال که خاطره به یاد ماندنی‌اش در داربی‌ها کدام است، گفت: وقتی که با لباس استقلال به پرسپولیس گل زدم، آن لحظه یاد مادرم افتادم. او خواب دیده بودم که در آن بازی گل می‌زنم و به دل خودم هم افتاده بود که یک گل می‌زنم. در دقیقه دوم بازی بود که به پرسپولیس گل زدم و شاید در آن موقعیت شوت زدن من منطقی نبود ولی چون با نیت گلزنی به زمین آمده بودم، آن توپ را شوت کردم که به گل تبدیل شد. (آن دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین