کد خبر: ۴۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

بارش برف و باران از امشب تا روز دوشنبه در استان تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارندگی در بازه زمانی از بعدازظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه و احتمال وقوع رعد و برق تمهیدات لازم اتخاذ شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، بیانگر عبور متناوب امواج تراز میانی جو طی امروز(شنبه) و دو روز آینده بر فراز آسمان استان است.
براساس این گزارش از بعداظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه آسمان استان ابری همراه با وزش باد و بارش پیش بینی می شود که در قسمت های جنوبی و مرکزی به صورت باران و در مناطق شمالی و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
لازم به ذکر است به دلیل تقویت سامانه فوق با ورود سامانه فعال جنوبی، شدت بارش از یکشنبه شب تا اواسط روز دوشنبه است که در این مدت احتمال وقوع رعد و برق نیز وجود دارد.
کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب؛ (2 و 7)، (3 و 9) و (1 و 10) درجه سانتیگراد خواهد بود.
ایستگاه های ورامین با 12 درجه سانتیگراد و آبعلی با 9 درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
در همین مدت وضعیت بارندگی در ایستگاه های آبعلی با 12.5 میلیمتر، فیروزکوه- امین آباد با 4.1 میلیمتر، دماوند با 0.7 میلیمتر و فیروزکوه با 0.5 میلیمتر حجم بارش باران به ثبت رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین