کد خبر: ۴۲۶۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

امشب پانصدمین بازی راموس با پیراهن رئال مادرید + عکس

مدافع رئال مادرید امروز (شنبه) برابر اوساسونا برای پانصدمین بار با پیراهن سفیدپوشان بازی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اوساسونا می‌رود. سرخیو راموس در ترکیب اصلی مادرید حضور دارد و امشب می‌تواند پانصدمین بازی‌اش را با پیراهن سفیدپوشان انجام بدهد.

او دوازدهمین بازیکن مادرید خواهد شد که به رکورد ۵۰۰ بازی می‌رسد. پیش از او رائول گونسالس، ایکر کاسیاس، سانچیس، سانتیانا، خنتو، فرناندو هیرو، کاماچو، پیری، میچل وگوتی به این رکورد رسیده بودند.

راموس در ۱۱ فصل حضورش در مادرید توانست ۱۳ عنوان قهرمانی کسب کند و سومین مدافع گلزن تاریخ باشگاه شود. او با گل‌های تعیین‌کننده‌اش در لحظات آخر بازی وارث رناتو چزارینی شد. از ۶۶ گلی که به ثمر رساند ۴۳ گل با ضربه سر بود و در ۳۰ سالگی بهترین فصل خود از لحاظ گلزنی را به ثبت رساند (هشت گل). تنها لکه سیاه دوران پرافتخار مدافع اسپانیایی در مادرید تعداد کارت‌ قرمز های اوست. راموس تاکنون در این مدت ۲۱ کارت قرمز دریافت کرده است. در ادامه به لحظات مهم راموس در مادرید اشاره می‌شود.

مراسم معارفه‌اش در سانتیاگو برنابئو در کنار فلورنیتو پرس. او نخستین بازیکن اسپانیایی در زمان پرس بود.

اولین بازی‌اش برای مادرید برابر سلتاویگو. او نیمه دوم به میدان آمد.

راموس جزو بازیکنانی است که کارت قرمز زیادی در لالیگا دریافت کرده است. نخستین اخراجش با پیراهن ماردید برابر اسپانیول اتفاق افتاد.

اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان برابر لیون بود.

نخستین گلش برای مادرید در آتن با ضربه سر به ثمر رسید.

راموس اولین قهرمانی‌اش را با مادرید در فصل ۰۷-۲۰۰۶ را فتح کرد. این قهرمانی در لالیگا به دست آمد.

یکی از لحظات به یادماندنی مدافع اسپانیایی جشن شادی‌اش پس از شکست یک بر صفر بارسلونا در فینال کوپا دل ری بود. او در اتوبوس جام را بالای سرش گذاشت و به همراه جام جلوی اتوبوس بر زمین افتاد.

مهمترین گل او در دوران حضورش در ماردید برابر اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ به ثمر رسید. راموس در دقیقه ۹۳ گل مساوی را در لیسبون به ثمر رساند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. سپس ماردید سه گل دیگر به ثمر رساند و پیروز این بازی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین